Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside: hjælp til wephotel og iweb

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 36
Fra  babyførstehjælp Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg vil gerne lave en hjemmeside, umiddelbart er jeg nødt til at lave den selv, da økonomien er lidt stram. Jeg har iweb på min mac og tror godt at jeg kan bruge det, til at lave noget som ser fornuftigt ud Huh?. Men når jeg har lavet siden skal den jo også gerne kunne gøres tilgængelig. Jeg vil gerne have at den køre rimeligt hurtigt, men ved ikke hvormeget den kommer til at fylde, da jeg ikke er færdig med siden.

Jeg er en smule i tvivl om jeg overhovedet kan bruge iweb til at lave noget, er der nogen med erfaringer med det? Eller kan anbefale noget helt andet?

Kan nogen anbefale et godt hosting site, og måske kort forklare hvad du syntes der er fedt ved netop dette sted?

mvh Dina

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal du lave ? En webshop, blog, galleri eller noget helt fjerde ?

Det lyder umiddelbart ikke som om du før har lagt en hjemmeside op på et hotel, og fået den til at køre. Er det korrekt ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 36
Fra  babyførstehjælp Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er førstehjælpsinstruktør og vil starte egen virksomhed.

Hjemmesiden skal være en reklame side, hvorfra man også kan kontakte mig.

Der må gerne være et galeri. Men ikke online handel, da jeg tror det vil blive noget bøvl - men måske på sigt at man skal kunne tilmelde sig et bestemt kursus.

Jeg har prøvet at lave to hjemmesider før, en med dreamweaver, som fungere fint og en på et "all inclusive" (eller hvad det nu hedder) webhotel, hvor man brugte hotellets platform til at lave siden. Og den kom ganske rigtigt ikke til at fungere ordentligt.

Fra Brædstrup
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

kig pb

Fra Brædstrup
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har et tilbud til dig kontakt mig på mail lasse@lassehenriksen.dk

mvh Lasse Henriksen

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter selv webhosting.dk til min webshop. Det køre rigtig fint, men der er jo temmelig mange udbydere af webhoteller at vælge imellem, og de fleste kan nok leve op til dine krav.

Men det er jo vigtig at du kan lave en flot side, der ser indbydende ud, og så giver folk indtryk at af du kan dit håndværk. Men der er nok ikke andet at gøre end at prøve sig frem.

Ellers kan du købe dig til nogle templates, som du så selv skal tilpasse bagefter.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Simple hjemmesider kan drives meget billigt hos one.com eller unoeuro. Hvis det skal være mere avanceret kan du kigge ind hos os - vi hjælper altid gerne med en løsning.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 5. Nov 13
Indlæg ialt: 36
Fra  babyførstehjælp Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der burde altså ikke være et problem med iweb, heller ikke i forhold til HTLM5 (tror jeg det hedder) ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)