Hej Jeg ved ikke rigtigt om det er den rigtige kategori jeg skriver det i men jeg går med tanken om at lave en side hvor kunder fra andre net butikker kan skrive deres mening om shoppen men nu ved jeg at der er lavet en side men dder er vist noget med at der ikke er så godt ry for den side noget med at de ris siden for aldrig bliver slettet mensså vil jeg høre om det er lovligt at lave en site hvor kunder skriver sin mening om sitet hvis så ejeren ikke er tilfreds med det indlæg så kan han betale for at få det slettet ved ikk om det er lovligt???
//Tonny |
Hej Tonny,
Det tror jeg desværre ikke er helt holdbart..... Så kunne det hurtigt gå hen og blive sådan en "blackmailing" / afpresnings side *hehe*
Desuden er trustpilot nu kendt på godt og ondt - og det er ret problematisk. For det vil med andre ord sige, at sider der starter op med samme perspektiv, kommer til at slås for at blive kendt på det gode, og slås for at komme af med det dårlige, som bliver kanaliseret fra trustpilot og over på nye konkurrenter.
Problemet er jo gerne at man dele dårligt ry i brancher - hvor imod at et godt ry kun tilfalder den omtalte. Hvilket jo desværre lidt er en skod ligning... men i hvert fald hvad jeg ofte synes at kunne uddrage fra folk jeg snakker med.