Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min webshop er klar til den kommende sæson - Tror jeg??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære dejlige, skønne og hjælpsomme Amino`er..

Min shop har fået et facelift og nu ønsker jeg at høre fra konverteringsmænd hvilke ting jeg kan gøre og få min udvikler til at gøre for at optimere.

Skal sige at dankort betalingsløsning er på vej :-)

Siden hedder www.homegoal.dk

Det handler om at sælge mere, jeg er ved at have styr på at få en masse trafik derind til forår-sommer.

Alle forslag, ændringer, optimeringsmuligheder osv osv. tages imod med kyshånd! Wink

Tusind tak.Big Smile

Med venlig hilsen

Simon

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:01

Hvorfor står forside banneret og loader?

Forstår ikke, hvorfor der er 2 mål på forsiden? Et grimt og et pænt.

Drop facebook, hvis du vil sælge mere.

Drop skiftende banner, hvis du vil sælge mere.

Hvorfor står der "0" standard i antal feltet på produktsiden?

Lige nogle quickies :D

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 11:18

Hej Mikkel.

Tusind tak for indput, de er rigtig gode!

Forstår dog ikke hvad du mener med et grimt og et pænt?

Hvorfor mener du man sælger mere ved ikke at have skiftende bannere samt facebook?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:23

Jeg tror Mikkel ser det sorte mål, som et mål der er slidt og gammelt. Men kigger man bedre efter, kan man godt se at det er nyt der er malet sort.  Men ved første øjekast, tror jeg som sagt, nogle godt kan se det som et slidt mål.

Personligt syntes jeg de begge ser pæne ud.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 11:25

Det er muligt, at det er 2 modeller, men jeg ser bare en grim og en pæn :P

http://screencast.com/t/zpk9Sqiado5H

Facebook har vi ikke set løft ved at sætte ind, tvært imod. Har også hørt dårlige erfaringer fra andre. Alt er selvfølgelig individuelt, men den stjæler meget opmærksom, som du har sat den op der :-)

Skiftende bannere er bare no-go uanset hvor man kigger hen. Lige en hurtig søgning: http://beantin.se/post/30991868949/sliding-banner-content-slider-carousel-rotator

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 11:34

Hej Mikkel.

Mange tak!

Det har jo mildest talt meget fokus når man kommer ind på shoppen og hvis det er et no-go skal der måske tages action på det.

Andre der har samme erfaringer som mikkel?

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 08:12

Hej Simon

Du er nødt til at arbejde med Meta titles og description, prøv evt. at klikke her og se hvordan alle dine indekserede sider ser ud i Google. Du dukker i øvrigt ikke op når jeg søger efter 'Fodboldmål' :-)

Når jeg kommer til din forside, føler jeg at den er en smule rodet. Jeg kunne godt tænke mig en stor fed tekst med noget a la "Fodboldmål til haven" eller lign., samt en række billeder og beskrivelser jeg nemt kan klikke mig videre på. 

Desuden skal du arbejde med dine produktbeskrivelser, så de ikke er 100% identiske på alle siderne. Evt. lav dem mere kortfattede, og opstil specifikationer i punktopstilling. 

Jeg kunne desuden godt tænke mig at kunne forstørre billederne op i stort format, eller evt. se en video hvor kvaliteten og designet gennemgås på tæt hold.

Logoet skal måske redesignes. Punkterne til højre for logoet med 30 dages returret og hurtig levering er gode - dog kunne jeg godt tænke mig at vide HVOR hurtig levering? Dag til dag? For så bør du skrive det. Desuden ville det være super godt med fri fragt - folk elsker fri fragt. 

Har du i øvrigt overvejet at få en konto hos Partner-Ads? :-) Så kan diverse affiliate-sider (inkl mig selv) sende potentielle kunder til din side - du betaler kun provision når du har salg, og fastsætter selv denne provision.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 08:47

Først og fremmest fin side. 

Jeg vil råde dig til at ændre din "læg i kurv" knap til at være grøn eller anden farve, som skildre sig ud. Dette giver en bedre konvertering og så evt. gøre knappen lidt større. Evt. lave en funktion, som viser hvor mange der er på lager. 

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)