Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit første domæne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk
Jeg er 19år og vil gerne starte en e-handels virksomhed og vil derfor gerne sikre mig det domæne jeg ønsker.
I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at vide hvor I har gode erfaringer med at få hostet et domæne? gerne nogle steder hvor de har en form for skabelon/hjælp til at sætte hjemmesiden op (layout med varer, priser osv, og betalingssystem).

Da det er første gang ville jeg også være meget glad hvis I kunne give et par tips og tricks, eller henvise til gode steder at søge mere viden om det. 

Med venlig hilsen
Bjarke Andersen 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg har ca. 30 domæner og flere webhoteller med webshop eller websider på hos Unoeuro som jeg synes er rigtig fin.

Har haft en del andre udbydere men har for nyligt flyttet alle domæner hertil da de simpelthen bare fungerer godt. Held og lykke.

Mvh Sue

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:35

Bjarke Andersen:
sikre mig det domæne jeg ønsker.
I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at vide hvor I har gode erfaringer med at få hostet et domæne?

Hej Bjarke

Et af de bedste steder jeg har været er hos Webhosting.dk, de har meget hurtige servere og servicen er i top. Der er ligeledes mulighed for at køre shops osv selv på deres billigste abonnements typer.

/Niels

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:55

Jeg kan også klart anbefale webhosting.dk. Deres service er i top, og deres hjælpsomhed lige så. 

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Jeg bruger selv unoeuro.dk og har ingen problemer haft :-)

Mht til skabelon kan du med fordel søge lidt rundt på forummet. Der er en masse emner angående CMS (Content management systemer f.eks. Wordpress, magento, prestashop). Hvis du i forvejen er ferm til computer, vil det ikke tage lang tid at få en fornuftig indsigt i det.

Surftown har jeg også god erfaring med.

Mvh

Morten Bagge

Følg med i min Prag blog!

Fra Hobro
Tilmeldt 1. Feb 11
Skrevet kl. 22:01

Tak for svarene, jeg vil prøve at se nærmere på webhosting.dk

Niels.M:
Der er ligeledes mulighed for at køre shops osv selv på deres billigste abonnements typer

Har de et system man kan bruge, eller er det bare at de billige abonnementstyper er gode nok til at køre webshop over?

Fra Hobro
Tilmeldt 1. Feb 11
Skrevet kl. 22:12

Tak Morten, jeg har kigget lidt på CMS som du nævner der, men jeg kan ikke helt finde ud af om det system jeg vælger, har nogen betydning for hvilken host/abonnement jeg skal vælge?

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:21

Hejsa,

De fleste webhoteller indeholder en såkaldt 1-click-installering, så du kan installere det ønskede CMS med 1 klik (Deraf navnet Big Smile)

Du skal dog nok, som du selv siger, lægge mærke til om de understøtter det system, du nu vil bruge, så du ikke skal ud i en uforudset opgradering af abonnementet. Det plejer dog at kunne læses, hvis de understøtter det Smile

Mvh

Morten Bagge

Følg med i min Prag blog!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)