Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til "Om os" tekst til webshop

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Er der nogle venlige sjæle herinde, som kan hjælpe mig?

Jeg sidder og skal brygge en om os tekst sammen og jeg er simpelthen på bar bund, både med selve indholdet og hvordan jeg skriver det..

Jeg er 26 år, lige startet virksomheden op (webshoppen mangler de sidste ting, inden jeg præsenterer den herinde) jeg sælger færdige hobby produkter, som:

færdige broderier m/u barnets data

personlig barnets bog

scrapbøger

billedrammer med pynt

julepakkekalendere

jeg elsker at være kreativ, bor med min søn på 5 år..

På forhånd tak.

Mvh Micka

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 16:39

Hej Micka,

Handler du nogen sinde selv på internettet? - Det tænker jeg umiddelbart, at du gør.

Hvad forventer du selv at læse, når du på en webshop klikker ind på "om os"? Hvad har fungeret godt på dig? Hvad har virket skidt på dig?

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 16:44

Hej Lars

Jeg må indrømme at jeg ikke læser om os særlig tit Surprise

men har fået skrevet 2 tekst idéer som jeg prøver at forene på en eller anden måde:

tekst 1:

Mit kreative liv sælger brugskunst af eget design og produktion, til de kvalitetsbevidste.

Desuden tilbyder jeg skræddersyede produkter, hvor jeg udvælger produkter efter dit behov. Du kan selv vælge udformning og farve eller lade det være op til mig, at være den kreative.

Jeg sætter stor pris på at undgå spild og jeg gør alt for at holde priserne nede.

tekst 2:

Jeg er en ung kvinde på 26 år, som lige har startet dette firma op.

Jeg er meget kreativ anlagt og elsker at være kreativ og skabe noget med mine hænder.

Jeg bor med min søn på 5 år og det var med idéen om at lave en personlig barnets bog til ham, at jeg startede firmaet op. Meget af min tid bruger jeg på det kreative område og jeg

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 16:45

"behov" skal erstattes med "ønske"

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 16:52

To tips fra mig til dig:

1. Billede af dig selv

2. Gør teksten lidt catchy og original. Start eksempelvis med, hvad den besøgende/din kunde får ud af, at handle med dig - hvordan kan du skabe glæde i hendes (eller hans) liv?

Fra København
Tilmeldt 22. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 16:56

er ikke selv nogen haj men brug EFG modellen... 

Egenskaber - Hvad kan du, hvad er dine egenskaber ?

Fordele - Hvad er specielt ved dig, hvorfor overhovedet kikke i din retning ? 

Gevinst - Hvad får KUNDEN ekstraordinært ud af at bruge dig / købe dit produkt ?

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 17:14

Tak til jer alle sammen :)

Nu har jeg prøvet at skrive følgende:

Hos mitkreativeliv.dk kan du købe personlige og helt unikke produkter, som jeg selv designer. Med disse produkter tilføjer du glæde og farver i din/jeres liv.

Del dine billeder med familie og venner, på en helt speciel måde ifa. scrapbøger eller en personlig barnets bog. Du kan også pynte dine billeder, med en farverig og unik billedramme med pynt.

Mitkreativeliv.dk sælger brugskunst af eget design og produktion, til de kvalitetsbevidste.

Desuden tilbyder jeg skræddersyede produkter, hvor jeg udvælger produkter efter dine ønsker. Du kan selv vælge udformning og farve eller lade det være op til mig, at være den kreative. Jeg er meget kreativ anlagt og elsker at skabe noget med mine hænder.

Jeg sætter stor pris på at undgå spild og jeg gør alt for at holde priserne nede.

Webshoppen blev etableret d. 3/2-2014.

Jeg er mor til William på 5 år og det var med idéen om at lave en personlig barnets bog til ham, at jeg startede firmaet op. Meget af min tid bruger jeg på det kreative område.

Modtager meget gerne feedback på det :)

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 17:19

Sådan - og så et billede ;)

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 17:22

Tusind tak :) skal nok huske billedet..

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Med udgangspunkt i dit eget, ville jeg lidt mere i denne retning:

Unikke idéer, kreative designs og personlige gaver er det, du finder, her på Detkreativeliv.dk.

Den snørklede hjerne og den kreative sjæl bag siden tilhører 27-årige Micka Wierling, der udover at være iværksætter også er mor til 5-årige William - og det var netop ønsket om at lave en helt speciel Barnets Bog til William, der satte gang i Mickas virkelyst.

Detkreativeliv.dk er din garanti for helt unikke produkter, der udarbejdes efter dine ønsker, så de bliver præcis, som du altid har drømt om. Micka er altid klar med rådgivning om valg af materialer, farver med videre, ligesom hun også er klar til at hjælpe dig til at gøre dine ideer endnu bedre.

Uanset hvilket produkt, du vælger i vores webshop, er det håndlavet og tilpasset dine ønsker. Priserne er fornuftige og kvaliteten er helt i top, derfor tør vi godt love, at du vil være tilfreds med dine køb.

Hvis du vil læse mere om, hvad vores kunder synes, så klik her.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)