Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP til "Om os" tekst til webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Indlæg ialt: 105
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hold da ferie hvor er det godt skrevet Majbritt, tusind tak :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:04

Majbritt Jacobsen:

Med udgangspunkt i dit eget, ville jeg lidt mere i denne retning:

Unikke idéer, kreative designs og personlige gaver er det, du finder, her på Detkreativeliv.dk.

Den snørklede hjerne og den kreative sjæl bag siden tilhører 27-årige Micka Wierling, der udover at være iværksætter også er mor til 5-årige William - og det var netop ønsket om at lave en helt speciel Barnets Bog til William, der satte gang i Mickas virkelyst.

Detkreativeliv.dk er din garanti for helt unikke produkter, der udarbejdes efter dine ønsker, så de bliver præcis, som du altid har drømt om. Micka er altid klar med rådgivning om valg af materialer, farver med videre, ligesom hun også er klar til at hjælpe dig til at gøre dine ideer endnu bedre.

Uanset hvilket produkt, du vælger i vores webshop, er det håndlavet og tilpasset dine ønsker. Priserne er fornuftige og kvaliteten er helt i top, derfor tør vi godt love, at du vil være tilfreds med dine køb.

Hvis du vil læse mere om, hvad vores kunder synes, så klik her.

Imponerende hjælp til en ny startet. Så 5 Stjerner herfra.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 18:07

Tak Michael for at give stjerner, tror ikke at jeg kan give stjerner endnu :(

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 18:09

Micka Wierling:
hold da ferie hvor er det godt skrevet Majbritt, tusind tak :)

det var så lidt :) Held og lykke med forretningen :) 

Fra Vejby
Tilmeldt 6. Feb 14
Fra  Mit kreative liv Skrevet kl. 18:18

Tak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21

Det, som jeg har lagt mærke til ved Om os i webshops er, at webshopejerne tit skriver salgstekster og ikke Om os-tekster.

Meget ofte står der, hvad webshoppen tilbyder.

Majbritt kommer med et glimrende forslag.

Mit forslag er, at du skal besvare spørgsmål som fx

- hvad er din baggrund (uddannelse)

- hvorfor har du valgt at handle med det, du nu har valgt (og baggrunden for det)

- hvad vil du gerne opnå

- hvad er det, du særligt ønsker, at kunderne opnår ved at vælge DIN webshop/DINE produkter

Du må gerne skrive, om du ønsker at være den billigste på dit felt eller yde den bedste service eller noget tredie. Eller du ønsker at følge med i det nyeste nye. Det fortæller noget om dig og fortæller samtidig, hvad kunden får ud af det.

Det er ikke nødvendigt at forsøge at skille dig ud fra alle andre, for det bliver let kunstigt. At du gør noget ud af tingene, er meget ofte nok til, at kunder vælger dig. Det gør du med en flot webshop, der præsenterer sig og gør det nemt for kunden at handle.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)