Hej Aminoer :-) Min webshop funkywall.dk har kørt et stykke tid nu, og jeg fået forskellige meninger omkring designet på siden. Jeg syntes selv at det er fedt og passer godt med navnet, men nogle gange kan man jo se sig blind. Jeg overvejer at skifte siden ud med et mere traditionelt design, men håber at kunne få lidt respons med henblik på afgørelse af fremtidig design? :-) funkywall.dk Som tak for ulejligheden kan jeg tilbyde 35% på alle produketer med koden amino35 På forhånd tak :-) |
Hej Anders,
Jeg ville ikke umiddelbart råde dig til at skifte til et mere "traditionelt" design - som du siger passer det lidt sjove, levende layout meget godt med ideen om at være lidt skæv, og dette sker ikke på bekostning af navigérbarhed, som sådan set er fin.
Hvis jeg skulle gi' et par pointers, så skulle det være:
- at droppe "brick wall"-baggrunden. Jeg forstår metaforen, men den slags baggrunde er lidt støjende (og jeg kan godt li' mønsterbaggrunde, så hvis det er noget, jeg lægger mærke til, så er det endnu værre for folk, der ikke bryder sig om dem). En gradient eller en tilbagetrukken farve er meget oppe i tiden, og gør oplevelsen mere rolig
- at rydde en lille smule op i dine kategorier (detaljer som nemme, evt. kortere, navne, og samme gennemgående brug af store eller små bogstaver), og i visninger, især produktvisning, som er temmelig rodet. Det er f.eks. en god ide at skjule "Beskrivelse" hvis der ikke rigtig er nogen beskrivelse, og ditto med reviews m.m.; bedre at fjerne dem end at der står "0 reviews" på alle dine produkter. Prøv også at få et line break ind mellem størrelserne, så de er nemmere at skelne mellem, og den slags ting
- find evt. en copywriter eller anden person, der kan lidt med sprog - dine tekster er lidt springende i kvalitet og indhold. OK, men ikke rigtig skarpe
:)