Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fungerer mit design?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :-)

Min webshop funkywall.dk har kørt et stykke tid nu, og jeg fået forskellige meninger omkring designet på siden. Jeg syntes selv at det er fedt og passer godt med navnet, men nogle gange kan man jo se sig blind. Jeg overvejer at skifte siden ud med et mere traditionelt design, men håber at kunne få lidt respons med henblik på afgørelse af fremtidig design?  :-) funkywall.dk

Som tak for ulejligheden kan jeg tilbyde 35% på alle produketer med koden amino35

På forhånd tak :-)

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 16:45

Hej Anders,

Jeg ville ikke umiddelbart råde dig til at skifte til et mere "traditionelt" design - som du siger passer det lidt sjove, levende layout meget godt med ideen om at være lidt skæv, og dette sker ikke på bekostning af navigérbarhed, som sådan set er fin.

Hvis jeg skulle gi' et par pointers, så skulle det være:

- at droppe "brick wall"-baggrunden. Jeg forstår metaforen, men den slags baggrunde er lidt støjende (og jeg kan godt li' mønsterbaggrunde, så hvis det er noget, jeg lægger mærke til, så er det endnu værre for folk, der ikke bryder sig om dem). En gradient eller en tilbagetrukken farve er meget oppe i tiden, og gør oplevelsen mere rolig

- at rydde en lille smule op i dine kategorier (detaljer som nemme, evt. kortere, navne, og samme gennemgående brug af store eller små bogstaver), og i visninger, især produktvisning, som er temmelig rodet. Det er f.eks. en god ide at skjule "Beskrivelse" hvis der ikke rigtig er nogen beskrivelse, og ditto med reviews m.m.; bedre at fjerne dem end at der står "0 reviews" på alle dine produkter. Prøv også at få et line break ind mellem størrelserne, så de er nemmere at skelne mellem, og den slags ting

- find evt. en copywriter eller anden person, der kan lidt med sprog - dine tekster er lidt springende i kvalitet og indhold. OK, men ikke rigtig skarpe

:)

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51

Jeg synes faktisk, at shoppen er rigtig lækker. Det er sjældent at en webshop har et lækkert design, og jeg synes de fleste shops ligner hinanden. Det er godt at skille sig lidt ud i disse tider, hvor alle vil starte en webshop.

Selve "Pinterest-opbygningen", altså at alle produkter er lægger sig i et mosaik-mønster, passer rigtigt godt til de produkter du sælger. Det er jo lidt nogle "kreative" produkter, så det fungerer rigtigt godt.

Det jeg ville arbejde med, hvis jeg var dig, er at få styr på bunden. De 3 kasser står ikke på samme linje, og så ville jeg gøre nyhedsbrevsboksen mere interessant. Hvorfor skal de tilmelde sig dit nyhedsbrev? Gi' dem en god grund. F.eks. en rabatkode på 20% på første køb, eller hvad ved jeg.

Apropos rabatkode kan du også kigge lidt på http://get-a-fan.com/ . Der kan du også tilbyde en rabatkode for et like. Så kan du hurtigt få opbygget en kundegruppe på Facebook. Jeg ville også udnytte Facebook endnu mere. Være mere aktiv, og have samme posts på Google+. Det kan du lige så godt. Og Pinterest bør du også tjekke ud. Pinterest er lige din målgruppe. Ca. 70% kvinder som elsker mode og indretning. Lav en konto og få alle produkter og inspirationsbilleder ind på Pinterest. Pinterest skulle i hvert fald kunne drive noget trafik til dit site.

Jeg ville nok også sætte rigtige like, +1 og follow knapper ind. Det giver en højere konvertering af likes end sociale ikoner uden funktioner. Jaja, de er måske ikke altid så kønne, men til dit layout kommer det til at se fint ud.

Herudover ville jeg også skrive flere og bedre produktbeskrivelser. Og en rigtig god idé kunne være at lave artikler og video guides om hvordan man montere/opsætter de forskellige slags stickers. Hjælpe kunderne så meget som muligt, så de ikke står med spørgsmål og forhindringer i deres købsbeslutning. Og så kan du evt. få livechat på. Zopim er gratis for en enkelt bruger: https://www.zopim.com/

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 18:01

Super super super fed shop. Den skiller sig virkelig ud fra mængden.

Jeg har kun to ting jeg ville lave om hvis jeg var dig.

1. baggrunden på dine blogindlæg. Jeg synes det forstyrrer øjet at det ligner stribet papir. De blå linjer i baggrunden ville jeg nok vælge at fjerne.

2. Når man går ind på et produkt og vælger indstillinger, så står der "Klar markering". - Det virker lidt unødvendigt når der kun er to - tre indstillinger på hvert produkt. Desuden ved jeg slet ikke hvad "Klar markering" i den sammenhæng betyder.

Ellers thumbs up for en fed shop.

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:53

Tak for jeres respons, det er nogle gode ting i foreslår og jeg kan se at jeg nok har været lidt blind med flere ting. Så jeg vil de kommende dage forsøge at implementere jeres forslag :-) Men primært er i alle enige om at designet ikke fejler noget, så det beholder jeg :-)

Jesper: jeg har fjernet min brick baggrund, og kan godt se at den nok var mere forstyrrende end til gavn. 

Men vil gerne have mere respons, er der ikke nogle skapre øjne derude?  :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)