Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du din vinterferie på at tænke på SEO? Og hvordan du får mest for tiden og pengene?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skulle du måske lige overveje dette foredrag med Mikkel deMib Svendsen, der afholdes i Billund den 25. februar.

Som Amino medlem sparer du lige nu 25% på billetten
Du benytter blot rabatkoden ”amino” når du bestiller din plads på: http://upgrading.dk/seo

Din virksomhed tjener dette foredrag hjem i løbet af de første 6 minutter!

Oplev kongen af SEO Mikkel deMib Svendsen, og få de bedste tips og tricks, samt alle de seneste trends inden for søgemaskine optimering med hjem denne dag.

Mikkel deMib Svendsen har igennem de sidste 13-14 år holdt mange hundrede foredrag om så godt som alle aspekter af SEO, men de fleste af dem har været afholdt i udlandet. Kun ganske få SEO-foredrag hvert år er det normalt blevet til i Danmark. 

Som Amino medlem sparer du lige nu 25% på billetten, du benytter blot rabatkoden ”amino” når du bestiller din plads på: http://upgrading.dk/seo

Vi glæder os til at se dig! 

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 11:53

sig mig er det ikke detsamme tilbud du kommer med igen og igen

først den 31-1 så den 7-2 så den 8-2 og igen den 12-2

Jeg er lige ved at tro vi har fattet det

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 12:09

Jo er det ikke sjovt som reklamens magt den har virket gennem hundrede af år?

Jo flere der ser det, jo flere deltager der – det viser vores fine statistik :-)

Vi vil gerne hjælpe de Aminoer som har lyst og mod på SEO med rabatMikkel deMibs foredrag SEO 2014. Alle er måske ikke lige inde på Amino så tit og så fanger de den ikke, og det ville jo ærgre os at nogen gik glip af det, hvis de i forvejen læser de gode Eksperts blogs fra Mikkel deMib, og faktisk gerne ville høre ham.

Og til det formål er ”jeg har et godt tilbud til dig” kategorien jo et fabelagtigt stykke værktøj hertil.

Per Ahm

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)