Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon-system

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Mener du en "5tel" mobil eller en mobil på fremmede net?

Matt 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Krank:
Så vil jeg lige melde mig på banen igen..

Kan jeg benytte softphone med jeres løsning?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Krank:
Mener du en "5tel" mobil eller en mobil på fremmede net?

Fremmed net.

Den løsning jag har nu, inkludere jo dette!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Priser er jo relativt. Højere pris end hvad? Bibob som er et lavpris mobilselskab, tager kr. 49 i opretelse. Vi tager 0,- Så på nogle paramtetre er vel billige?

Hos Omstil.com mener vi selv at vi har produkter til konkurrencedygtige priser, men vores primære fokus er at levere løsninger der beriger virksomheder og er lønsomme på en række parametre:

- Frigiver tid

- Sikrer professionel kundehåndtering mv.

- Integrerer op mod CRM platform, så man aktivt kan se opkaldshistorik på kunder mv.

Det siger jo sig selv at vi hverken kan slås mod Telia, Telenor, 3 eller TDC udelukkende på opkaldstakster - i og med at vi ikke har vores eget mobilnet.  Men vi kan tilbyde nogle løsninger som kan understøtte jeres behov.

Eks. har vi kunder som ikke ønsker at der kan lægges besked på deres telefonsvarer, da det i sig selv er en tidsrøver at skulle aflytte dem. Derfor har vi en produkt der undestøtter lige netop dette. Rent teknisk er det jo ikke rocket-science, men vi forsøger at formidle det så folk kan tage det i brug.

Vi har også kunder som ønsker at deres kunder kan blive ringet senere - og det klarer vi ved at der kan tastes et telefonnummer og derfeter modtager man en email med oplysninger.

Vores udgangspunkt har været at give virksomheder mulighed for at få deres kunder ind i en eller anden form for telefonsluse. Om den skal A eller B, er jo derefter individuelt.

Og om det koster penge at modtage opkald eller er gratis er ikke altid den afgørende parameter. Mange steder har virksomheder bundet sig for op til 36mdr hos et teleselskab og disse kunder tilbyder vi stadig at de kan bruge omstil.com til at modtage opkald. Hvorimod andre andre er meget forhippet på at de skal omstillede opkald skal være gratis.

Hov det blev en lang smøre :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, selvfølgelig kan i ikke konkurrere med de nævnte teleselskaber. - Men i bør vel kunne konkurrere med de andre der tilbyder avancerede omstillingsanlæg.

Nå, skidt nu med det. - Jeg har været på jeres site. Jeg kunne ikke se mig frem til om i understøtter det jeg skal bruge, og hvad det jeg kunne finde kostede. Så jeg leder videre.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Yes - du betaler også 89 kr. per medarbejder for fri viderestilling :-) (hvis jeg kender produktet korrekt)
Nej, til fremmede net betaler du minuttakst, men med en minuttakst der starter ved 25 øre og et abonnement der IKKE betales per bruger du skal kunne omstille til, så skulle regnestykket gerne være at 5tel er billigst...

Yes du kan godt benytte softphone.
Så koster det naturligvis ikke noget at modtage opkald, da du så kører "internt" på vores net. 


Matt 

Fra Billund
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 170
Fra  Pahm ApS Pahm ApS - IT • Hosting • Web & Graphics Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten, 

Ved ikke om du så mit opslag tidligere i tråden, selvom den jo er ret gammel efterhånden.

Men vores Flexfone løsning, får du alle omstilligsbehov, køer, åbningstider, speaks osv...

Det koster dig 95,-/bruger/måned

De kald der viderestilles til din mobil, koster ingen ting hvis mobilen også hører under vores system med Flexfone mobil (tdc net)

Er det en anden udbyder, betaler du viderestillingen 60 øre/min.

Du kan give mig et kald, så kan vi lyn hurtigt afdække, om dine behov kan løses. 89938800

Per Ahm

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev også selv taget i røven af et af de ovennævnte firmaer netop med omstillings-afgiften, og det kostede godt 5000kr før jeg opdagede det.

Jeg er nu skiftet til EverCall, de har styr på det, du kan selv designe dit system og de er yderst hjælpsomme og samarbejdsvillig. Jeg bruger både soft- og siphones hos dem. Mine snom telefoner autokonfigurere og stien rundt i vores telefonssyste har jeg selv designet, og det er så billigt at jeg ikke gider bekymre mig yderligere om det :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du PM mig, hvem jeg skal holde mig fra?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Lad os alle høre hvad der er sket siden du føler at du er blevet taget ved næsen?

DKK 5000 lyder af meget - men må vi høre hvad du er bleve bon'et for?

David

Side 2 ud af 5 (42 indlæg)