Jeg har et spørgsmål... det er lidt pinligt, men jeg kan simpelthen ikke regne det ud selv og håber nogen hér ved lidt om dette. Vi har fået nogle priser fra den fabrik der skal lave vores produkter i Polen - men når vi eks. ser pristags på andre babytekstiler i eks. H&M eller Name IT, kan vi se at prisen i Danske kroner er 24,95 kr men på samme prismærkat står prisen til 3,95 Euro som er ca. 29,50 kr ???? Er der noget basalt jeg har overset hér eller hvorfor skal produktet være dyrere i Euro? Jeg tænker så bare at hvis jeg beder fabrikken om at sende mig kostpriserne i polske ZL i stedet for Euro - så vil prisen være en del mindre hvilket har stor betydning når der skal bestilles eks. 1000 dele hjem!!! Mvh Sue |
Det giver ikke i sig selv fornuft med mindre de har noget vekslegebyr eller en anden kortindløser for Euro end for DKK - men det burde så nok være modsat, nemlig at DKK var lidt "dyrere".
Der er også den mulighed at de har en kursfejl, i så fald mest sandsynligt i DKK, hvorfor det vil være om at købe i DKK. Der er ikke en umiddelbar god grund till det
Endeligt er der mulighed for at spørge dem, men hvis det er en fejl så koster den nok 29,50 DKK dagen efter :)
vh John H