Så snart det er PLN mod Euro eller DKK er vi enige så kan det sagtens være terminsforretning der begrunder, men der kan ikke være plads til 12% lavere pris i DKK end Euro i en terminsforretning - det er to ens valutaer med forskelligt navn groft sagt og det var DKK mod EURO knapt 15% diff som undrede trådstarter. det er vel ikke kontroversielt som sådan er vi enige om, blot lidt under ligt at H&M eller NameIT (sidstnævnte DK selskab mener jeg) på samme hjemmeside har næsten 15% forskel i pris på "samme" valuta - det ville ha givet mere fornuft, hvis H&M og NameIT havde Euro på deres finske hjemmeside - til den pris de kan trække i Finland og DKK i DK til hvad man kan få for varen i DK, SEK hvad den kunne trække i Sverige, men ikke DKK og Euro med næsten 15% faktisk forskel på samme hjemme side som tydelige tal. Måske et link til den side med H&M og NameIT og de forskellige priser kunne opklare noget hvis ikke det er en leverandør SUS ønsker at holde tæt til kroppen. Nå fred med det |
Min teori ( og en af grundene til at jeg siger nej til euroen ) er at 3.95€ ikke lyder dyrt så derfor skruer de priserne op. Fra måske 3.55€ til 3.95€..