Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du til dette markede og kunne du være interesseret i at købe en...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg står og skal til at starte en virksomhed med en ven men vi er lidt i tvivl om der er et marked for vores produkt!

Det vi har tænk os at sælge er kortholdere af stål og aluminium med et stilrent design.

Håber der er nogen der kan svare på følgende spørgsmål.

- Er der et marked inde for kortholdere?

- Kunne du selv være interesseret i at købe en kortholder til 100-200 kr. på nettet?

- Kender du en der kan levere disse kortholdere eller kan du selv, skal du være velkommen til at skrive til mig.

Håber på en masse god svar

Daniel

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 21:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er absolut intet marked for det - vil jeg umiddelbart tro.

For de første sælges de for alt mellem 50 og 1000 i tøj butikker.

For det andet, selv hvis i kan gøre det billigere, skal der stadig betales fragt og ventes på at modtage det..

Men på den anden side, der er også butikker der sælger sokker :)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 22:28

Jeg ville ikke umiddelbart give så mange penge for en kortholder.

Har I ikke lavet markedsundersøgelser for at vurdere om jeres produkt er salgsbart?

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 08:19

Tror I skal passe gevaldigt på med at gå ind på "kortholder"-markedet, for der er ikke mange penge i produktet.

Dels - og som min med-Amino er inde på, så sælges de i prisintervallet 50-100,- kroner flere steder - og her kan jeg så tilføje at f.eks. visitkort-leverandøren Vistaprint smider en gratis kortholder oven i bøtten, hvis man køber visitkort for 50,- kroner....

Men - alt kan selvfølgelig lade sig gøre - og det er måske værd at gøre et forsøg. For at minimere jeres omkostninger, kunne I så købe 10-20 styk hjem, og tage på en præsentationsrunde ud til nogle forskellige potentielle kunder, f.eks. Tiger-butikkerne, mv. mv.

Men - jeg tror ærligt talt ikke at der er et marked herfor, velvidende at hele Europa kan tilbyde disse kortholdere til absolut lavpris.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:05

Det der ville jeg slet ikke rode mig ud i hvis jeg var dig.

Jeg tror markedet for visitkortholdere er ekstremt lille. Det er de færreste som specifikt er i markedet for at købe en visitkortholder.

Som der er andre der skriver, så er der mange trykkerier (inklusiv os selv) som i nogle tilfælde ligefrem giver visitkortholdere med gratis.
Med mindre der decideret skal indgraveres logo eller navn i visitkortholderen, så bliver disse solgt videre til noget der ligner kostpris eller netop gratis.

Så set med mine øjne bliver det svært at konkurrere med.

/Jesper

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 09:16

Der må jeg jo nok gå modsat alle andre og sige, at jeg blev træt af de almindelige kortholdere da de gik i stykker hele tiden, så jeg brugte 500,- på en i kvalitet, og den har jeg haft mange år nu.. den har ganske vidst lidt skræmmer og buler, men den fungere :)

Og nu kan den jo bruges til andet end visitkort, men også dankort m.m :)

Dem man får med fra diverse tryksager osv, de holder ikke til noget, og når først man er begyndt at gå med det, i stedet for pung, så slipper man ikke af med det igen :P

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39

Hej Daniel

Jeg kan ikke levere kortholderne, men jeg kan gravere dem, hvis du er interesseret. Måske et graveret logo eller navn på en lækker kortholder kan sælges? Du er meget velkommen til at kontakte mig, hvis du vil høre nærmere.

Med venlig hilsen

Jesper Jelling

Jelling Design

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)