Hej Amino. Vi er en virksomhed fra Århus omegn, der søger en SEO-ekspert til rådgivning/konsultation. Hvor lang tid skal det tage dig at lave en liste med forbedringsforslag til vores on-page SEO - og hvad skal det koste? I første omgang ønsker vi at udbedre de småting, som vi kan lave på egen hånd ud fra ovennævnte forbedringsliste. Senere kan det blive aktuelt at få tilbud på mere gennemgribende opgaver, som du/I kan lave for os - vi vil dog gerne høre om disse i listen med forbedringsforslag, således vi kan tage stilling. Vi ønsker enkeltpersoner eller små virksomheder med konkrete referencer. Skriv mig en mail på mikkel@sommer-online.dk, hvis det har din interesse. Håber jeg har ramt det rigtige sted - jeg vil også meget gerne høre, hvis der er nogen med anbefalinger. |
Hej Mikkel
Jeg flyttede lige din tråd over i "Jeg søger et godt tilbud fra dig", hvor den vist mere præcist hører hjemme.
Men hey - hvorfor begrænse sig til Aarhus, hvis nu den, der bedst matcher dine forventninger til referencer, metode og pris kommer fra Galten, Silkeborg, Svendborg, Amager eller Bankok?
SEO-eksperter bor ikke i Aarhus - de bor på nettet.
Held og lykke med at finde den bedste.
Hans