Jeg er i gang med at opstarte en hobby-virksomhed hvor jeg vil sælge eget design på plakatprint, ca A2 str eller 50x70, på papir i en ok god kvalitet.
Bemærk venlist at materialet er endnu ikke klar til print, men jeg vil allerede nu gerne finde en leverandør der kan stå for at printe plakaterne.
Det, der ligger i det, er, at jeg ikke vil bestille store oplag - til at starte med måske kun 10 stk af 15-20 forskellige plakater - og til dette formål falder mange af de store tryk virksomheder der er på nettet igennem da jeg har indtrykket af at man skal bestille en del (ca 100stk af hver) for at det er rentabelt.
Kommer dette til at køre vil jeg udvikle flere designs og få brug for flere prints, men for nu vil jeg gerne finde den bedste leverandør til disse mindre oplag hvor jeg til gengæld har flere forskellige plakater.
Hos Trykkeriet.net leverer flotte plakater til netop dit behov. Vi printer på mediet RocketPaper, der er et stykke papir på 190 gr. og har en utrolig flot blank overflade der får dine prints til at stå knivskarpt. Vores 12-farvede Canon printer, får dine billeder til at ligne en million og så er plakaterne vandafvisende.
Du kan se priserne på netop det antal plakater, du ønsker på vores hjemmeside.
Har du overvejet dropshipping? Altså hvor du får en ekstern samarbejdspartner til både at printe og sende plakaterne - med dig som afsender, vel og mærke? På den måde slipper du for dobbelt forsendelsesomkostninger (først sende til dig, og så sender du videre til din kunde)og din slutkunde får plakaterne ihvertfald 1 dag hurtigere.
Vi har en del kunder der bruger os til den slags, så det kunne være at også er interessant for dig.
Hvis du kunne være interesseret, så er du meget velkommen til at kontakte mig enten på email jesper snabelA mediamouse.dk eller ved at ringe til MediaMouse (70 278 276). Ved dropshipping har vi en anderledes prisstruktur, så der også er mulighed for at du selv kan lægge noget ekstra oven på priserne.