Har fået en fed ide til nogle plakater jeg vil lave. Har webshop osv. på plads, men mangler en dropshippingleverandør.
Det jeg har brug for er at mine kunder kan bestille plakaten fra min webshop og der derfra går besked til min dropshipping leverandør, som så printer og sender plakaten.
Havde desværre ikke meget held med google, så nu leder jeg her? :)
Jeg har ikke kunne finde nogle danske webshops eller leverandører af plakater, som tilbyder dropshipping. Derimod ved jeg, at http://www.123posters.com/ tilbyder dropshipping. Prøv eventuelt at hive fat i dem?
Har du designs i forvejen? I så fald så fat på et trykkeri, jeg kan anbefale Kuyatryk til dette, er sikker på han er frisk på en dropshipping aftale, alt efter størrelse af print.
Hvis du mangler designs skal du få fat på nogle der udbyder den slags (Har sendt dig en PM vedr. det)
Vi har i forvejen en del kunder som broker tryksager, folier (wallstickers og sådan noget) hos os. Det er lidt forskelligt hvordan vi håndterer opgaverne. Men vi har et par kunder, som bruger os på samme måde som det lyder som du har brug for:
- Vi har motiverne liggende hos os, klar til produktion - Kundens bestillingssystem sender os automatisk en email med bestillingen i. - Vi laver, i dit tilfælde, plakaterne og sender afsted til slutkunden, med kunden som afsender. - Tracking m.m. ligger i vores kundes navn, så det fremstå som om det er kunden som har sendt. Derved vil pakker, som eventuelt ikke kan leveres, også ende hos vores kunde og ikke komme retur til os.
Hvis det er sådan en løsning du mangler, så er du meget velkommen til at kontakte mig hvis du vil have en nærmere snak omkring det. Du kan sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk eller ringe til MediaMouse på 70 278 276 og spørge efter mig, hvis du hellere vil tage det over telefonen.
LaserTryk.dk er eksperter i dropshipping og håndterer et hav af aftaler i forvejen. Vi er super billigere og kan lave dropshipping på alle vores produkter. Vi afsender også gerne i dit navn. Downside er, at vores system er meget låst. Du skal kunne levere en PDF-fil samt en XML-fil med ordredata på ftp-vores server efter vores specs. Og det kan kun omfatte produkttyper vi i forvejen sælger (vi kan fx ikke håndtere, hvis netop dine plakater skal være på noget specialpapir - eller jo, det kan vi godt, men det er hundedyrt).
Lyder det interessant, så start med at skrive til mig på anders@lasertryk.dk.