Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Man skal åbenbart passe på hvem der skriver :-(

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 21
Fra  pc-nord.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har søgt herinde efter nogle leverandør af mobiltilbehør og reservedele
bliver kontaktet af en som vil sælge mig nogle forskellige ting.
får skrevet frem og tilbage, og han sender mig link til "hans" hjemmeside og prislister, og vi aftaler en rabat sats. så langt så godt.
han vil kun sælge af min 5 stk, selv om der står på hjemmesiden at han sælger til både private og som grosist.
det viser sig nu at han ikke er ejermanden bag hjemmesiden og det er heller ikke hans prislister som han har sendt til mig.
har fået fat i ejeren af hjemmesiden og sendt ham alle de mail somjeg har fået af den anden, og har fået lave en aftale med ham i stedet for "fuskeren"

"Fuskeren" er bruger herinde, som jeg kan se skriver på alle der søger leverandør til mobiltelefoner :-(
er der nogle jeg kan skrive til, for evt at få sat en stopper for det?? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41

Nej tror ikke Amino blander sig i det.. Og man må ikke hænge folk ud, så du har gjort det helt rigtige ved ikke at nævne hans navn.

MEN du kunne jo rate hans side/firma på trustpilot

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Dec 13
Fra  pc-nord.dk Skrevet kl. 11:45

firmaet er ikke på trustpilot...
vil bestem heller ikke hænge nogle ud, vil bare være træls hvis nu nogle gik i fælden..
han kan jo selvfølgelig være god nok, bare sært han ikke bruger sin egen hjemmeside og egne priser i stedet for en konkurrent

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:49

Nogen ville kalde fuskeren for en forretningsmand. Det er jo lidt det går ud på, køb billigt selv dyrt er en del af konceptet - og hvis han har OK fra dem med hjemmesiden, så er det nok mere dig Dennis som må lære, at der skal checkes en del op på dem man køber fra som virksomhed (og privat faktisk også)

Der er masser af sådannne "faldgrupper" tonsvis af "grossister" så check godt op, hvad du jo faktisk gjorde her - godt nok gået

At han så stadigt prøver at tjene ved at sælge og lade som om han er fabrik? Ja det er nok svært at forhindre, 90% af små handler fra kina (eller mere) foregår sådan ligesom de mange dropshipping sites jo er udtryk for nogen der alle sælger noget de ikke ejer og ikke nogen sinde har på lager, helt legalt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Dec 13
Fra  pc-nord.dk Skrevet kl. 12:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej John

Ved godt man skal passe på, hvem man handler med ;-)
Så vist jeg kan forstå har han bestemt ikke fået lov til at bruge hjemmesiden, ejeren af hjemmesiden (er også bruger herinde) kendte ham ikke..

er godt klar over at det handler om at købe billigt og sælge dyrt, og at de fleste ting i den branche kommer fra kina, og det er helt fink

men at han fremviser en hjemmeside som hans, og bruger en andens prisliste, syntes jeg personligt er lige grov nok 

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 14
Indlæg ialt: 17
Fra  http://copenhagen-foto-design.dk Skrevet kl. 12:36

Ja det var godt nok syndt med den oplevelse. Men hvorfor i Alverden kontakter du ikke admin med det samme i stedet for at stå og vinke med vognstangen? Nu smutter han jo bare. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:39

Dennis Iversen:
men at han fremviser en hjemmeside som hans, og bruger en andens prisliste, syntes jeg personligt er lige grov no
helt enig hvis han bruger den andens hjemmeside er det jo ikke lovligt - Hvordan han kan bruge den andens prisliste uden at ha aftale med dem forstår jeg vel ikke, for så kan han jo ikke tjene noget i forhold til den, så det kunne jo tyde på, at han måske har en eller anden aftale med ejeren trods alt, og så minder det om dropshipping

Jep - det er med at være opmærksom, der er masser af lykkeridere - men om de så reelt er fuskere kan jeg ikke lige afgøre

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Dec 13
Fra  pc-nord.dk Skrevet kl. 12:41

ok "fuskere" er måske ikke det rette ord ;-)

måske han har brugt hans hjemmeside, fordi han ikke havde en selv??
prislisterne ligger tilgængeligt på hjemmesiden, så det er bare at download og sende videre.
han har ikke fjernet logo eller firmanavn inden han sendte dem..

ejeren af hjemmesiden, vil lige sende en venlig, men bestemt email til ham

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:48

Dennis Iversen:
prislisterne ligger tilgængeligt på hjemmesiden, så det er bare at download og sende videre.
men hvordan tjener han på handlen hvis han giver prislisten videre og ikke har aftale med den anden hjemmeside om at kunne få provision eller rabat på det han sælger fra dem? Hvis kunden (du) skal betale det som står på prislisten tjener han jo 0  - eller hvad misses?

vh

Fra Hobro
Tilmeldt 17. Dec 13
Fra  pc-nord.dk Skrevet kl. 12:55

jeg vil tro han køber tingene hjem fra kina

tror han bruger hjemmeiden som reference, så kunder kan se hvad han kan skaffe
og så bruger prislisterne til at vise de priser som han sælger til..

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)