Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af min første wordpress side

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg har lavet min allerførste wordpress side, som er til mine forældres udlejnings-gesjæft. Siden er lavet for at hjælpe mine forældre først og fremmest, men mest af alt for at få mig lidt erfaring. Kan godt være siden ikke ser ud af det store, men sammenlignet med jeg praktisk talt var blank på området da jeg startede, synes jeg at jeg har fået rigtig meget ud af at arbejde med denne side :-)

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad jeg skal arbejde videre med for at give siden et lidt mere professionelt præg. Nogle konkrette bud på forbedringer ville være helt kanon! Det kunne være forslag til nye fonte, plug-ins osv. (det ved i bedre end mig ;-)) 

Siden det drejer sig om er http://skagenferien.dk

Dette er jeg klar over:

- "Copyright © 2014 Skagenferien.dk Theme by Colorlib Powered by WordPress" - Er jeg godt klar over skal rettes til.

- Billeder af ringe kvalitet - de skal helst tages til sommer/forår, så det bliver først efter sæson.

- Manglende logo

Håber i har nogle gode bud og hjælpe mig et par skridt videre!

Mvh. Simon Størup

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:58

Jeg synes sådan set siden er rigtig fin til formålet -men jeres "slogan" er lidt noget vrøvl-det lyder lidt fortænkt.

Og så glemmer I at bruge vigtige ord i teksten - feriehus, sommerhus udlejes og Skagen var nogle af de udtryk, jeg ville have i tankerne,hvis jeg skulle skrive dem :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 15:07

Et par forslag:

- Arbejd lidt med jeres slogan. Til at starte med evt. ændre "en ferie" til "ferien", men i bør finde et helt andet slogan imo.

- Kontaktformular på kontakt-siden, i stedet for bare en email.

- Mere tekst og information. F.eks. kunne i jo skrive en masse om området, seværdigheder i nærheden osv. Det er også e god mulighed for at få nogle billeder ind af natur osv. i området.

- Hvis jeg skal være helt ærligt, så er det en anelse kedeligt design. På den anden side, så er det ikke uprofessionelt i den forstand, at der er fejl i, at det er uoverskueligt osv. Jeg ville heller ikke nødvendigvis forvente mere af en hjemmeside til en feriebolig.

- Få evt. nogle udtalelser fra folk, der har overnattet der, og som har været glade for det. Hvis i vil gøre det ekstra effektivt, så få et billede af dem og det hele, og så tilbyd dem lidt rabat eller lign. som tak.

- Et favicon

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27

Hej igen!

Tak for jeres feedback, det vil jeg arbejde videre med!

Jeg vil give jer ret i jeres kritik især mht. information (nøgleord), slogan, samt lidt "referencer". Jeg synes heller ikke selv at hjemmesiden er det mest æstetiske at se på! Jeg forsøgte at finde et tema med en hvis sommer/ferie følelse, men fandt aldrig noget bedre!

Alle jeres forslag bliver sat iværk hurtigst muligt!

Endnu en gang tak!

Mvh. Simon 

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 08:35

Slet ikke dårligt.

Vi ser ofte kunder med sites der ligner noget fra 90'erne.

Jeg synes det er lidt synd at du har delt dit galleri op på den måde. Det betyder at der faktisk kun er 2 billeder man kan blade igennem på flere af siderne, i stedet for dem alle.

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53

Hej Claus!

Tak for ros. Og mht. 90'er stilen, var forhenvaerende hjemmeside ogsaa kraftigt inspireret af det aarti! haha.

Jeg kan godt foelge dig mht. galleriet, taenkte bare en opdeling ville overskuelliggoere det. Men nu naar du siger det, vil jeg kraftigt overveje at samle det under en side! Tak for tippet.

Mvh. Simon Stoerup

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05

Hvis nogen med forstand paa lidt low-budget markedsfoering ser med, ville det vaere fedt med et raad til facebook.

Sagen er den at Skagen har rigtig mange norske og svenske turister, som jeg rigtig gerne kunne taenke mig at naa ud til vha. Facebook. Men det synes en anelse problematisk at raekke udenlands. Er der nogen der kan give mig et par tips med paa vejen?

Tak paa forhaand!

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 13:13

Hej Simon.

Elsker set design du bruger, har os tit brugt det :)

Dejligt clean design som giver overskulighed samt sommer stemning.

Du bürde dog kigge på noget SEO optimering af siden, eller måske tage kontakt til mig. Se måske mit tilbud herunder.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51

Hej Kevin! Tak for ros. Har selv planer om at rode lidt med seo, så det er nok lidt for tidligt at tage ekspert hjælp i brug. Men tak for at gøre opmærksom på dit tilbud!

Jeg gør overvejelser om at registrere skagenferien hos tripadvisor, men jeg er i tvivl om man skal være registreret med cvr? Har læst alle retningslinjer for registrering og det ser ud til vores service passer på alle krav. Men de bliver ved at bruge ordet virksomhed og bliver i tvivl om det er i juridisk forstand, eller hvordan man nu kan sige det. Er der nogen der har erfaring eller viden om dette??

I øvrigt modtages ris/ros stadig med kyshånd! To-do listen må gerne være længere endnu ;-)

Tak på forhånd!

Dbh. Simon

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)