Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have lavet en hjemmeside

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København s
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Min hjemmeside skal primært bruges til at vise mine produkter. Jeg designer og fremstiller møbler, og der skal på siden med tiden 5-10 forskellige møbler.

Jeg forestiller mig et hjemmeside med 4-5 menupunkter i toppen af siden. 1. Forside 2. Om virksomheden 3. produkter. 4. kontakt os

Der skal under hver topmenu være nogle undermenuer.....nok mest relevant under produkterne. Skal man kunne klikke ind på de forskellige møbler, og så vil der komme en tekst samt et billede frem.

Jeg har overvejet en blog, men ved ikke hvor relevant det er??

Designet skal være enkelt og simpelt. Tænker sort som baggrundsfarve, evt. kombineret med en anden farve eller med nogle af møblerne. Det må gerne se lidt lækkert ud professionelt ud :-)    

Jeg skal have mulighed for at kunne redigerer i tekst og billeder på hjemmesiden!

Hvad ville sådan en side kunne koste??

Mvh Jeppe Lind Lerche

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 12:21

Hej Jeppe,

Jeg kan helt sikkert hjælpe dig! Jeg åbnede min virksomhed i lørdags, så jeg har ikke så mange referencer jeg kan vise dig endnu, men jeg har flere års erfaring med verdens måske mest simple CMS - nemlig WordPress. Dette ville være en perfekt løsning til dit behov og jeg vil sørge for, at du bliver sat ind i systemet så du fremover kan opdatere hjemmesiden selv.

Du kan læse mere på min hjemmeside her - Snæver Media, men du skal selvfølgelig også være mere end velkommen til at sende mig en mail på kasper@snaevermedia.dk hvis du vil høre mere eller få et uforpligtende tilbud!

Ha' en fortsat god dag!

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39

Hej Jeppe 

Se mere på http://nikweb.dk 

Skriv til mig, så finder vi ud af noget og en god pris :)

Mvh Niklas Andersen

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 14:38

Hej Jeppe

Hos Justworks.dk får du en hjemmeside for 389 kr. ekskl. moms om måneden samt gratis oprettelse!

Ikke nok med det, så er der en leveringstid på kun 14 dage.

Du kan læse mere her:

https://justworks.dk/om-os/produkter/hjemmeside-0-kr.html

Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:18

Hej Phillip, 

Jeg kunne godt tænke mig:

1) en brandingside a la heinz57.dk

2) kunderne skal kunne logge ind og afgive bestilling. Når de logger ind kommer deres egne individuelle priser på?

3) budget 20.000 kr.

Morad 28128298

ahabbad@gmail.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 117
Fra  Soendberg Media TechAmmo - Reparation af iPhone, iPad og Mac i Aalborg! Skrevet kl. 20:30

Hej Jeppe. 

Jeg kan hjælpe dig med en ny hjemmeside. Om den skal være responsive eller ikke om den skal være cms styret eller ej, så kan jeg hjælpe dig med det. Jeg driver Soendberg Media, som er et webbureau i centrum af Aalborg. Og vores priser bliver du ikke skræmt af. 

Jeg har tidligere referencer som Aalborg Chokoladefabrik og SuperBest. 

Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis du er interesseret i at høre mere. 

Mvh
Mads Søndberg

Videoproduktion og Facebook og Linkedin annoncering - https://www.zoeme.dk

Tilmeldt 5. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:04

Hej Jeppe

Vi kan tilbyde dig en hjemmeside til 3990,- DKK. i oprettelse og 99,-/md i Abbonnement. Hjemmesiden er med op til 20 sider, og vi kan også levere tekst til, vedligeholdelse og support er med i prisen. Desuden laver vi vores hjemmesider i responsive design.

Du kan se mere på vores hjemmeside www.catillo.dk

Med Venlig Hilsen

Catillo Aps

Helle Sørensen Wille

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 15:15

Hej Jeppe Lind Lerche

Med de krav du har til en hjemmeside så tror jeg godt du kan starte ud med en enkelt og flot responsive hjemmeside. Jeg synes det er vigtigt at du vælger en hjemmeside som er responsive så den automatisk tilpasser sig til den enhed den besøgende har, så om det er en mobil telefon, tablet eller computer din hjemmeside besøges via så ser den flot ud på alle enheder.

Jeg er ejer af www.NemmeHjemmesider.dk og der kan du incl domæne være igang fra 52 kr om måneden, jeg vil gerne lave et oplæg til dig så du kan se hvordan det kunne komme til at se ud og det skal ikke koste dig en krone, men så skal jeg bare have dig til at sende lidt tekst og billeder til mig så jeg har noget at gå ud fra.

Hvis det er noget du er interesseret i så må du gerne ringe eller emaile til mig på henholdsvis 61 51 77 02 eller info@nemmehjemmesider.dk

Mvh

Thomas Vestergaard

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 15:28

Hej Jeppe
Du må meget gerne sende en mail til mig eller en besked herinde med flere oplysninger og så kan jeg eventuelt give dig en pris for hvad JEG vil tage for det.
Jeg er til at forhandle med :-)

M.v.h. Sabine
kontat@quardonmedia.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30

Billige websites er der nok af, og de er oftest baseret på en eller anden skabelon. Inden du kaster dig ud i det, så overvej lige hvad det er du gerne vil. Hvordan skal du brande dig selv? Hvordan vil du gerne have, at du og dine møbler skal fremstå overfor dine kunder? Hele din markedsføring og branding af dig selv skal være gennemsyret af den passion og sjæl du lægger i dine møbler. Et billigt website kommer aldrig til at yde den respekt overfor dine produkter som de fortjener.

Jeg kan ikke hjælpe dig med at lave et website, men ville blot give dig noget inspiration og sætte det hele lidt på en spids. Her er en møbeldesigner som gør det på den HELT rigtige og fede måde: http://www.martinasperl.at/ - Præsentation af projektet: https://www.behance.net/gallery/Martina-Sperl-Branding/11136539 

Det har formentlig ikke været helt billigt, men vi kan vidst hurtigt blive enige om, at hendes brand og website sælger billetter!

Så meningen med mit svar er blot at udvide din horisont en smule. :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)