Hej Louise, Min hjemmeside skal primært bruges til at vise mine produkter. Jeg designer og fremstiller møbler, og der skal på siden med tiden 5-10 forskellige møbler. Jeg forestiller mig et hjemmeside med 4-5 menupunkter i toppen af siden. 1. Forside 2. Om virksomheden 3. produkter. 4. kontakt os Der skal under hver topmenu være nogle undermenuer.....nok mest relevant under produkterne. Skal man kunne klikke ind på de forskellige møbler, og så vil der komme en tekst samt et billede frem. Jeg har overvejet en blog, men ved ikke hvor relevant det er?? Designet skal være enkelt og simpelt. Tænker sort som baggrundsfarve, evt. kombineret med en anden farve eller med nogle af møblerne. Det må gerne se lidt lækkert ud professionelt ud :-) Jeg skal have mulighed for at kunne redigerer i tekst og billeder på hjemmesiden! Hvad ville sådan en side kunne koste?? Mvh Jeppe Lind Lerche |
Hej Jeppe,
Jeg kan helt sikkert hjælpe dig! Jeg åbnede min virksomhed i lørdags, så jeg har ikke så mange referencer jeg kan vise dig endnu, men jeg har flere års erfaring med verdens måske mest simple CMS - nemlig WordPress. Dette ville være en perfekt løsning til dit behov og jeg vil sørge for, at du bliver sat ind i systemet så du fremover kan opdatere hjemmesiden selv.
Du kan læse mere på min hjemmeside her - Snæver Media, men du skal selvfølgelig også være mere end velkommen til at sende mig en mail på kasper@snaevermedia.dk hvis du vil høre mere eller få et uforpligtende tilbud!
Ha' en fortsat god dag!