Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have lavet en hjemmeside

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København s
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er ved at starte et firma op, og skal i den forbindelse bruge en hjemmeside. Er der nogen herinde der kan anbefale et firma eller freelance der laver hjemmesider og som ikke koster spidsen af en jet jager??

Mvh Jeppe 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 21:41

Du skal stille nogle krav til din hjemmeside - fx skal den være responsive. Det er vigtigere end at spare et par hundrede kroner - eller for den sags skyld et par tusinde. Du skal også have mulighed for selv at tilføje title og metadescription, og så vil jeg stærkt anbefale dig en blog.

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:05

Hejsa,

Hvis din hjemmeside ikke kræver særlig meget, og blot er til oplysninger, kan det gøres for relativt billige penge. Du kan måske med fordel selv lave deti et CMS system som f.eks. Wordpress eller Joomla - og der findes utallige videoguides, til alt muligt forskelligt.

Hvis du kan komme med nogle krav til hjemmesiden, vil det være meget nemmere at komme med et konkret tilbud. Smile

Mvh

Morten Bagge

Følg med i min Prag blog!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:46

Jeppe Lerche:

Hej. Jeg er ved at starte et firma op, og skal i den forbindelse bruge en hjemmeside. Er der nogen herinde der kan anbefale et firma eller freelance der laver hjemmesider og som ikke koster spidsen af en jet jager??

Mvh Jeppe 

Hej Jeppe,

for din egen (over andres, naturligvis) skyld bør du definere din forespørgsel lidt mere.

En hjemmeside kan være mange ting. Er det en præsentation af dit firma eller skal siden bruges aktivt af brugere, fora, webshop...ect...etc..

Det er nemlig de færreste, der laver hjemmesider freelance, der nemlig gaber over ALLE variationer af en hjemmeside.

Og nu koster spidser af jetjagere vel også forskelligt?!

Og jo heller ingen grund for dig at få masser af tilbud på 50-150.000, hvis du måske har 10.000 eller måske endda under i tankerne.

dbh.

Brian

Fra Valby
Tilmeldt 11. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:10

Hej

Du kunne måske gøre brug af Bricksite det plejer at være ret nemt, og det er en billig og god mulighed i opstarts fasen.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:26

Hej Jeppe.

Hvis du ønsker en hjemmesiden som indebærer eget CMS system, kan jeg måske hjælpe dig. Jeg har anvendt Wordpress en del. Jeg er derfor knivskarp inden for dette område.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:54
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 07:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Jeppe

Alt handler om at man får hvad man betaler for. Det er bedre at få tingene gjort ordenligt første gang. Ellers skal man betale for at få det lavet om igen.

Vi fik lavet vores hjemmeside om af Phillip og hans firma, "Your Virtuel Ninja" og det er vi godt tilfreds med.

Ham kan vi godt anbefale.

Med venlig Hilsen

Eric J. Christiansen
Fra København s
Tilmeldt 22. Feb 13
Skrevet kl. 12:15

Hej Morten,

Min hjemmeside skal primært bruges til at vise mine produkter. Jeg designer og fremstiller møbler, og der skal på siden med tiden 5-10 forskellige møbler.

Jeg forestiller mig et hjemmeside med 4-5 menupunkter i toppen af siden. 1. Forside 2. Om virksomheden 3. produkter. 4. kontakt os

Der skal under hver topmenu være nogle undermenuer.....nok mest relevant under produkterne. Skal man kunne klikke ind på de forskellige møbler, og så vil der komme en tekst samt et billede frem.

Jeg har overvejet en blog, men ved ikke hvor relevant det er??

Designet skal være enkelt og simpelt. Tænker sort som baggrundsfarve, evt. kombineret med en anden farve eller med nogle af møblerne. Det må gerne se lidt lækkert ud professionelt ud :-)    

Jeg skal have mulighed for at kunne redigerer i tekst og billeder på hjemmesiden!

Hvad ville sådan en side kunne koste??

Mvh Jeppe Lind Lerche

Fra København s
Tilmeldt 22. Feb 13
Skrevet kl. 12:15

Hej Morten,

Min hjemmeside skal primært bruges til at vise mine produkter. Jeg designer og fremstiller møbler, og der skal på siden med tiden 5-10 forskellige møbler.

Jeg forestiller mig et hjemmeside med 4-5 menupunkter i toppen af siden. 1. Forside 2. Om virksomheden 3. produkter. 4. kontakt os

Der skal under hver topmenu være nogle undermenuer.....nok mest relevant under produkterne. Skal man kunne klikke ind på de forskellige møbler, og så vil der komme en tekst samt et billede frem.

Jeg har overvejet en blog, men ved ikke hvor relevant det er??

Designet skal være enkelt og simpelt. Tænker sort som baggrundsfarve, evt. kombineret med en anden farve eller med nogle af møblerne. Det må gerne se lidt lækkert ud professionelt ud :-)    

Jeg skal have mulighed for at kunne redigerer i tekst og billeder på hjemmesiden!

Hvad ville sådan en side kunne koste??

Mvh Jeppe Lind Lerche

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)