Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet virksomhed mangler producent af kvalitetstøj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg ved at dette emne har været debatteret før, men jeg mangler stadig lidt svar, så håber i kan hjælpe.

Min gode ven har sidste år startet sit eget tøjfirma efter at have udviklet koncept og idé over et par år.

Han er meget dygtig designer og har også stor erfaring inden for serigrafi.

Vi har fra starten prøvet at køre det meget lavbudget, da vi ikke har mange penge at investere i projektet og egentlig ikke er interesserede i en partner.

Vi har valgt at gå efter t-shirts, hoodies og caps som udgangspunkt, men har planer om at udvide. Vi har før fået tøj lavet i mexico, men der var han selv nede og checke kvaliteten af stof osv. før vi bestilte. Desuden lavede vi alt tryk selv, også i mexico. Derudover har vi fået lavet caps i kina (snapbacks med broderi).

Vores dilemma er nu at vi gerne vil have en god samarbejdspartner der kan sy kvalitetstøj efter vores mål og standarter. Det er vigtigt for os at få noget i nærheden af (eller i) danmark sådan at vi kan få sendt samples billigt, eller evt. besøge "fabrikken". Samtidig skal det ikke være for dyrt (Dog stadig kvalitet frem for kvantitet). Desuden har vi ikke udstyr til serigrafisk tryk, her i danmark, så vi skal også bruge nogle der kan trykke i god kvalitet. Det må selvfølgelig meget gerne være samlet løsning så vi får begge ting samme sted.

Vores problem/fejl har været at vi kun har kunnet bestille store mængder de steder vi har prøvet og så kun haft en vare på lager af gangen. Vi vil gerne prøve at lave en kollektion og så have færre stykker tøj men mere forskelligt, sådan at vi kan få en mere bæredygtig økonomi op og stå.

Ingen af os har noget erfaring med at drive virksomhed på denne måde før, så vi gør os erfaringerne hen ad vejen. Det ville derfor være fantastisk med nogle input og gode råd herfra.

På forhånd mange tak for svar.

//Andreas Jacobsen

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 07:40

Hej Andreas. 

Jeg kan håndtere produktioner med minimum på 100 styk i omtalte produktgrupper. Produktion er Madagascar, hvilket ikke opfylder dit krav om geografisk nærområde, men tilgengæld er priserne her mere attraktive end hvis du producere mere lokalt. 

Har det interesse og skriv til mig på mikkel@intnet.mu

Mvh

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 4. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:36

Hej Mikkel

Tak for svar. Jeg vender muligvis tilbage til dig.

Nu har jeg din mail i hvert fald!

Mvh

Andreas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)