Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med sider der tilbyder skjult WHOIS?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har gode erfaringer med en af de rigtig mange sider der tilbyder at skjule ens WHOIS på .com domæner?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 17:28

Jeg har tidligere brugt https://www.namecheap.com/ - de har en rigtig god service med deres WhoisGuard som normalt altid fulgte med gratis når man købte et .com fra dem. Også igennem dem jeg altid køber .com domæner, administrationen er rigtig god og en meget professionel support

Supply Chain blæksprutte

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 07:00

Jeg køber generelt mine domæner hos:  Internet.bs

Der er muligheden for at skule ens WHOIS inkluderet i prisen.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 13:03

Tak til jer begge :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:17

Hos UnoEuro får du det gratis ved et klik på en knap. 
På GoDaddy kan det tilkøbes årligt. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 17:26

Gita Street:

Hos UnoEuro får du det gratis ved et klik på en knap. 
På GoDaddy kan det tilkøbes årligt. 

Synes jeg har kigget overalt på UE's side, men kan simpelthen ikke se det - Er det først muligt EFTER bestilling?

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

M:
Synes jeg har kigget overalt på UE's side, men kan simpelthen ikke se det - Er det først muligt EFTER bestilling?

Jeg ser den først når jeg er logget ind:

"UnoEuros Privacy Service kan bruges til at skjule dine oplysninger som indehaver af com, net, org, biz og info domæner. 
https://www.unoeuro.com/controlpanel/domain.privacy.php 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Skrevet kl. 17:47

Gita Street:

M:

Jeg ser den først når jeg er logget ind:

"UnoEuros Privacy Service kan bruges til at skjule dine oplysninger som indehaver af com, net, org, biz og info domæner. 
https://www.unoeuro.com/controlpanel/domain.privacy.php 

Dit link sender mig bare til mit kontrolpanel, og jeg har aldrig set det, heller ikke under tilvalg-punktet. Så jeg tror måske man skal have et aktivt domæne førend muligheden vises? 

Jeg ønsker at vælge det i forbindelse med købet, sådan at det ikke når at blive opsnappet inden det bliver gjort hemmeligt. 

Tilmeldt 21. Sep 06
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M:
Dit link sender mig bare til mit kontrolpanel, og jeg har aldrig set det, heller ikke under tilvalg-punktet. Så jeg tror måske man skal have et aktivt domæne førend muligheden vises? 

Jeg har endnu ikke prøvet at skaffe et i forbindelse med købet - udover på GoDaddy.

Men med de 4 domæne-endelser ( com, net, org, biz og info) har jeg valgmuligheden hos UnoEuro efter de er oprettede. Jeg har aldrig undersøgt om det kan lade sig gøre inden, men du har muligvis en pointe i at det er vigtigt at gøre det ved købet. Det er også derfor jeg har købt de mest hemmelige på GoDaddy. 

Hos GoDaddy har jeg også mulighed for anonymitet på andre endelser (Eksempelvis .wz og .bz.), som jeg ikke ved hvorvidt kan lade sig gøre hos UnoEuro, men de har kun nævnt de 4. 

.eu kan ikke umiddelbart anonymiseres (måske med hemmelig adresse?!).

Hvis du har en speciel domæne-endelse kan du evt skrive og spørge dem. Også mht at få den anonym inden køb. Jeg har hørt at UnoEuro er fleksible med eksempelvishvis du har brug for at oprette nyt webhotel der ligger på en anden server end dem du har i forvejen. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Domæner kan få whois information skjult under købet, generelt følgende fomæner kan få whois protection:

.com, .net, .org, .me, .info, .mobi, .biz, .name, .tv, .ws, .cm, .co, .pro, og .xxx af dem vi tilbyder ihvertfald - der er sikkert en hel række mere.

Dog skal man stadig validere sine kontakt informationer for flere gTLD domæner grundet af regulationer fra ICANN. Så de eneste man skjuler informationerne for er offentligheden.
Det er krav fra ICANN's side at både dem, og din registrar skal kende de rigtige oplysninger (Og du vil endda modtage en mail om validering af dit domæne).

Men udover det, så kan man skjule sine info på relativt mange domæner. 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)