Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynders historie...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som jeg selv gjorde for nogle måneder siden, ser det ud til at mange nye, nysgerrige og måske kommende affiliatefolk kigger med her på forummet, og i den forbindelse vil jeg gerne dele min historie / min start med affiliate for at få noget konkret på bordet.

Jeg startede min første side i starten afi november og det var helt fra bunden og alt, hvad der er på siden er lavet af undertegnede selv. Affiliate er vildt spændende og et område man aldrig bliver færdig med at lære nye ting omkring.

Det lykkedes mig at få mit første salg i november og så blev det kun til et enkelt i december(som ellers af alle er kendt som årets bedste måned). Det tog dog tid at undersøge søgeord, finde affiliate partnere, skrive artikler, søgeoptimere siden osv, men stille og roligt kom der flere og flere besøgende og selvom jeg slet ikke er oppe i den kaliber som mange andre i branchen, så er det fedt at opleve den fremgang der sker, når man bliver ved at tro på tingene.

I januar oplevede jeg en kraftig stigning i besøgende og så bliver det lidt nemmere at få salg :-)

De konkrete tal:

Besøgende:

November 88 unikke besøgende (Heraf 28% organiske)

December 99 unikke besøgende (Heraf 65% organiske)

Januar 469 unikke besøgende (Heraf 94% organiske)

Indtjening:

November 1 salg = 33,15 kr + 0,05 kr i Adsense = 34,60 kr

December 1 salg = 123,67 + 1,40 kr i Adsense = 125,07 kr

Januar 6 salg = 395,48 kr + 45,70 kr i Adsense = 441,18 kr

I alt 600,85 kr.

Det er jo ikke meget, men hvilken glæde det, når man kan se det går fremad hele tiden. Placeringerne i søgemaskinerne forbedres = flere besøgende = flere salg. Til jer der overvejer at gå ind i affiliate - læs de gode blogs der bliver henvist til på denne side og så er det bare igang med at skrive godt indhold for det er det, der sælger. Håber dette kan give lidt inspiration til andre nybegyndere derude. Spring ud i det :-)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt gået! 

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis!! 

Det er virkelig fedt.. Jeg gået for alvor igang med mit affiliate site www.gave-til-ham.dk ! Hvad  er linket til din side?

Jeg har ingen salg fået, men besøgende er virkelig kommet her efter jeg har seo gennemarbejdet min side.! Har faktisk 300 besøgende de sidste 2 uger..

Overvej rankscanner.com - pisse fedt tool som motivere en hver dag.. 

Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant! Jeg overvejer også at begynde, har du en skype/mail jeg kan skrive til =) vil gerne snakker med andre nystartere =)

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lohmann:

Hej

Som jeg selv gjorde for nogle måneder siden, ser det ud til at mange nye, nysgerrige og måske kommende affiliatefolk kigger med her på forummet, og i den forbindelse vil jeg gerne dele min historie / min start med affiliate for at få noget konkret på bordet.

Jeg startede min første side i starten afi november og det var helt fra bunden og alt, hvad der er på siden er lavet af undertegnede selv. Affiliate er vildt spændende og et område man aldrig bliver færdig med at lære nye ting omkring.

Det lykkedes mig at få mit første salg i november og så blev det kun til et enkelt i december(som ellers af alle er kendt som årets bedste måned). Det tog dog tid at undersøge søgeord, finde affiliate partnere, skrive artikler, søgeoptimere siden osv, men stille og roligt kom der flere og flere besøgende og selvom jeg slet ikke er oppe i den kaliber som mange andre i branchen, så er det fedt at opleve den fremgang der sker, når man bliver ved at tro på tingene.

I januar oplevede jeg en kraftig stigning i besøgende og så bliver det lidt nemmere at få salg :-)

De konkrete tal:

Besøgende:

November 88 unikke besøgende (Heraf 28% organiske)

December 99 unikke besøgende (Heraf 65% organiske)

Januar 469 unikke besøgende (Heraf 94% organiske)

Indtjening:

November 1 salg = 33,15 kr + 0,05 kr i Adsense = 34,60 kr

December 1 salg = 123,67 + 1,40 kr i Adsense = 125,07 kr

Januar 6 salg = 395,48 kr + 45,70 kr i Adsense = 441,18 kr

I alt 600,85 kr.

Det er jo ikke meget, men hvilken glæde det, når man kan se det går fremad hele tiden. Placeringerne i søgemaskinerne forbedres = flere besøgende = flere salg. Til jer der overvejer at gå ind i affiliate - læs de gode blogs der bliver henvist til på denne side og så er det bare igang med at skrive godt indhold for det er det, der sælger. Håber dette kan give lidt inspiration til andre nybegyndere derude. Spring ud i det :-)

Lyder utrolig spændende... har du nogen sider, guides m.m du vil dele :)

Fra Køge
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 22
Fra  Superfinish malerfirma Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan !!!

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Altid dejligt at høre nogle konkrete historier.

Tilmeldt 9. Apr 13
Indlæg ialt: 41
Fra  sonnevin.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)