Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra tanke til papir: Hjælp søges til tøjdesign!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er sammen med min kompagnon kommet frem med nogle super fede tøjdesigns med store muligheder. Problemet er, at processen indtil videre kun har forgået i hovederne på os. Vi vil rigtig gerne have hjælp til designdelen, forstået på den måde, at vi altså ikke mangler hjælp til, hvordan tøjet skal se ud, men derimod til selve beskrivelsen af produktet, og konkretiseringen, da vi har ikke rigtig styr på fagbegreberne, eller hvordan man teknisk udarbejder skitser og beskrivelser, af det vi vil lave.

Så kort fortalt søger vi én, som kan hjælpe med at udarbejde noget konkret, som på sigt kan afleveres til en producent

Vi har naturligvis søgt rundt omkring og især herinde på debatterne, men har ikke rigtig kunne finde frem til tidligere tråde, med vores problemstilling - som stadig er aktuel. Derfor prøver vi lykken med dette indslag :)

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob, 

har du tekniske tekninger klar, en beskrivelse af produktet med målsætning, det behøver ikke være professionelt. Og du kan tage minimum fra 100 styk pr style/ farve, så er du velkommen til at kontakte mig på mikkel@intnet.mu

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)