Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen kunder i webshop?

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 22:29

CVR-nummer skal man være over 18 eller søge om dispensation, og det kan du finde mere om på http://virk.dk hvor der både er guides, men er også der du skal registreres.

WEEE-afgift er en afgift man betaler for elektronik. Det er en afgift der dækker elretur, når folk skaffer sig af med elektronikken på kommunalegenbrugsstationer. Se mere om det her http://www.dpa-system.dk/da/WEEE

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41

Tak :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:57
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 20:02

Noget der afholder mig for at handle hos dig er at man skal logge ind. Jeg synes der mangler muligheden for at handle uden at skulle registrere sig.

Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:04

Har du stilt dig selv spørgsmålet Havde du købt i din egen webshop?

Du bør skaffe et logo og klikkede tilfældigt på et produkt og så siger den varen ikke er på laget, forudbestil nedenfor. Tror det er alle produkter den siger det på? Og der er kun 5... 

Den bjælke med fragt fra 20 kr, garanti osv burde være smækket i ansigtet på mig når jeg kommer ind på siden - dvs placer den under menuen?

Ej men ellers er der en del justeringer, blandt andet (for at tage en ting til) så forstår jeg ikke du har valgt noget træhegn som baggrund ?

+ De produkter du faktisk sælger, er et kæmpe kæmpe marked med massere af konkurrenter - så for at sælge dem skal du være pris dygtig og virkelig fremhæve det anderledes end dine konkurrenter gør.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05

Du behøver ikke registrere dig. Du kan under bestilling væge "Gæste checkout"

Mads Grønning:
Jeg synes der mangler muligheden for at handle uden at skulle registrere sig.

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 20:07

Kasperekas:
 Du behøver ikke registrere dig. Du kan under bestilling væge "Gæste checkout"

hm, jeg sidder og kigger på siden og kan ikke se hvor "gæste checkout" er henne. Måske det gøres lidt tydeligere

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 20:09

Det kan der være mange grunde til, men nogle af de væsentligste - Det er i mine øjne, at du ikke bliver taget direkte til kassen når du har lagt en vare i kurven. Når du så endelig har lagt en vare i kurven, så er der 5 trin, før at jeg kan hive kortet op lommen, og betale. Det er ca. 4 for mange.

Du tager kun paypal - Viser ikke seriøsitet i mine øjne. Enhver skoledreng kan lave en webshop i dag, med paypal integration, men det virker bare ikke seriøst. Du lister fint adresse og telefonnummer, men ikke cvr nummer.

Din side hedder "My-Gadget", men det eneste jeg finder er covers, og så lige powerbanks (som man kan få overalt i dag), og et par højtalere. Ikke meget gadget over det.

Har du studeret dine Google analytics data? For hvis du kun får besøgende af folk der har fundet dig på "gadget's", så ville jeg også smutte igen, før jeg havde købt noget.

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 20:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At finde sådan noget som gæste checkout skal være så åbenlys som muligt - Hvis ikke mister du kunder.

Hvis folk vil købe noget, og der så står "ikke på lager" - Så mister du kunder.

At siden ikke har et ordenligt logo, kombineret med at der kun er paypal, virker lidt useriøst - Så mister du kunder.

Jeg mener allerede der har været en tråd omkring din side, hvor du har stillet det samme spørgsmål. Der fik du en masse input - Har du gjort noget ved de ting der blev bragt op der ?

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)