Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man rose ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har igennem de sidste 2 år været igennem 2 store flytninger af min webshop www.BlikfangsKostumer.dk både system og design STØN ! Den første flytning af shoppen og med nyt design og system var åhhhh sådan en grim oplevelse. Men jeg ved godt at man ikke må næve de firmaer som var årsag til denne grimme oplevelse, så det siger jeg ikke noget om. Men det var alt for dyrt, alt for dårligt og ingen kontakt...Zip it!
Jeg fik så flyttet webshoppen igen og med nyt design/nyt firma til at lave det og jeg er SÅ glad.

For jer der har rejs rundt i f.eks. USA og oplevet hvad kundeservice kan være, ved måske hvad jeg taler om, men at man som kunde blive behandlet godt, der bliver taget hånd om en, rådgivet, brugt tid på en og i sidste ende taget hånd om evt problemer, til man som kunde er glad. Er det ikke hvad god kundeservice handler om? Jeg prøver selv at efterleve det, for jeg tror på at en god kundeservice også hjælper til at kunden kommer igen og måske tager en ven med....

Tilbage til tråden. Jeg vil rose firmet der hjalp mig med min nr. 2 flytning, med det nye design, og med de små fejl der kom som blev rettet i løbet af nul komma fem. Må man så det her? Må man HÆNGE de gode, de dygtige og de arbejdsomme firmaer ud på Amino? Big Smile

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 12:53

Blikfang.com:

Tilbage til tråden. Jeg vil rose firmet der hjalp mig med min nr. 2 flytning, med det nye design, og med de små fejl der kom som blev rettet i løbet af nul komma fem. Må man så det her? Må man HÆNGE de gode, de dygtige og de arbejdsomme firmaer ud på Amino? Big Smile

Ja!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:36

Jeg har kun kigget på forsiden, og kan sagtens forstå du er glad for designet :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 14:49

Jeg synes da kun det er fantastisk, at du har haft så god en oplevelse. Dem skal man trods alt indimellem lede længe efter herhjemme. Så smid da endelig det gode firmas navn op. Det er fair nok, at vi ikke må svine firmaer til herinde, men jeg er helt sikker på, at rigtig mange gerne vil høre om de gode oplevelser. At du netop har lyst til, at fortælle om den gode oplevelse, er lige netop grunden til, at det er så pokkers vigtigt, at vi servicere vores kunder og behandler dem godt Big Smile

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 14:54

Ros kan man ikke rigtigt blive straffet for - det modsatte kaldes injurier - og det kan man blive straffet for Big Smile

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 14:07

Tak så vil jeg gerne benytte mig af det.

Jeg var som sagt igennem 2 grimme flytninger af min "baby" (sådan har det jeg med mit firma jeg selv har bygget op siden 2000, og tænker andre måske også har sådan et forhold til deres firma)

Firmaet som jeg jo fortryder så grueligt at jeg ikke benyttede mig af til at starte med er http://www.bangsoe.com/ og jeg må indrømme at den service og information som jeg har modtaget, siden jeg begyndte at bruge dem har været helt i top. Så hvis nogen der ude i det store netland, som tænker at få f.eks. nyt design til deres shop eller andet kan I roligt lægge jeres "baby" i Bangsoes hænder, og det er endda uden at det vil koste det hvide ud af øjnene.    

TAK

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 14:18

Hej,

Jeg ved ikke med reglerne med amino, men jeg personligt syntes det er da ok at rose et firma offentligt og fremvise dem hvis de har gjort det godt!

Men som sagt jeg ved ikke om amino har nogle regler om det

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 14:36

Når man ikke må hænge de dårlige leverandører ud, hvilket i min optik er ganske fornuftigt, så er det jo rart at hører om dem der gør det godt.

Mig bekendt har Amino heller ikke noget problem med man anbefaler virksomheder, hvis man har haft en positiv oplevelse.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)