Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online fiasko?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer
Er her et par erfarne aminoer med ekspertise indenfor købeloven?
Sagen er at jeg har købt en ydelse fra et SEO bureau, men har ret svært med at se, hvad de har udført..

For et betydeligt 5-cifret beløb, bør man forvente at modtage professionel seo. Efter knap 6 måneder, er sitet oppe på ca. 15 unikke daglige brugere. Heraf er de 5 interne brugere. 

Siderne rangerer ikke højt som lovet på google. Visse af søgeordene er ikke engang med i top100 endnu! Onsite har jeg ikke kunnet registrere aktiviteter fra deres side, udover enkelte indsatte ord. 

Jeg er generelt påpasselig med udtalelser, før jeg er sikker på mine påstande. Jeg har dog allieret mig med seo ekspert, der har foretaget en seo analyse. 
Resultatet er blandt andet, at der ikke engang er foretaget lavet H2, Meta title, keywords, meta describtions på forsiden. Offsite optimering, har vi heller ikke kunnet spore desværre. Jeg har en rapport over disse påstande. 

Jeg har naturligvis 2 gange bedt et SEO bureau om en kort forklaring på, hvad de har foretaget af optimering. Deres svar er som følger: 
"Vi kan desværre ikke hjælpe med overblik over hvad vi har lavet, da det går ind under forretningshemmeligheder :)"

En anden mistænkelig (uheldig) udtalelse i forhold til min klage er:

"Her har du denne måneds rank rapport 

Pga ændringerne i de sidste måneder, skal resultaterne som vi talte om lige rette sig op og den ser allerede væsentlig bedre ud end inden jul :)"

Faktum er faktisk, er den pågældende måned var væsentlig værre end jul, ifølge rank rapporten for december/januar. Dokumentation haves.  

Jeg har naturligvis opsagt samarbejdet! Men er dog ret frustreret over den manglende resultat! - 15 unikke daglige brugere, hvoraf de ca. 4-5 stykker er fra vores egen side, danner ingen forretningsgrundlag. Jeg mener, pengene kunne sagtens have brugt meget bedre.

Hvad gør man i dette tilfælde??

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 13:11

Det afhænger jo meget af, hvad der blev aftalt, da I startede samarbejdet.

Blev der udarbejdet en kontrakt, nogle succeskriterier eller andet?

Har I klaget og bedt om pengene retur?

Og endelig - ud af ren nysgerrighed, hvilken hjemmeside drejer det sig om?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:34

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 19:55

Nok ikke ret meget ander at gøre end at melde dem på trustpilot - ærgre dig lidt - og så komme videre en erfaring rigere :-) - surt - med mindre der er aftalt mål og resultater

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)