Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til firma-intranet :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer :)  

For at lette adgangen til virksomhedens dokumenter, nyheder og anden information, arbejder vi netop nu på at få etableret et firma-intranet. På sigt skulle dette forum gerne blive hjertet i vores interne vidensdeling og vi kunne godt tænke os at finde et rigtig godt navn til det.

Derfor ville jeg bede om jeres hjælp til at finde et navn til det.

Firmaet arbejder med Kraner og primet offshore på boreplatforme. 

Om os

Fanø Kran-Service A/S har udviklet sig midt i Nordsøens maritime miljø, og har i mange år holdt kunder og kraner i konstant fokus i olie-og gasindustrien.

En af vores vigtigste opgaver er vedligeholdelse af teknisk udstyr ombord på forskellige typer af offshore-anlæg og skibe. Vi udfører servicearbejde på alle typer af platforme inden for olie-, gas-og vindmølleindustrien, og servicerer installationer ombord på skibe over hele verden.

Fanø Kran-Service er ansvarlig for vedligeholdelsen af mange typer af komplekse maskiner, herunder kraner og løftegrej. Vores dygtige medarbejdere har således stor erfaring i, at udføre service af høj kvalitet af udstyr såsom:                                                                                                                                                                                                                                                                   
• Hydrauliske systemer
• Kontrolsystemer
• Elektrotekniske systemer
• Diesel motorer og turbiner
• Mekaniske installationer

Tak for hjælpen :) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46683
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:02

ud over at være en god reklame tror jeg som nok I selv finder på godt navn til jeres intranet Big Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 10:14

Cookie - John Hannover:
ud over at være en god reklame tror jeg som nok I selv finder på godt navn til jeres intranet Big Smile

Nu tror jeg ikke Amino lige ville være stedet at reklamere for den slags services, så jeg tror nu mere at det var meningen at give forummet indblik i hvad firmaet beskæftiger sig med, for at kunne komme på godt navn Wink

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46683
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:26

Jesper Hansen:
Nu tror jeg ikke Amino lige ville være stedet at reklamere for den slags services, så jeg tror nu mere at det var meningen at give forummet indblik i hvad firmaet beskæftiger sig med, for at kunne komme på godt navn Wink
fair nok - jeg er så mistænksom - men de fleste større virksomheder kan generelt godt hitte navn til deres intranet og den var nu ret reklamefyldt - men 

platformen - borehullet - mon ikke de selv har en tanke :)

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 10:31

Cookie - John Hannover:
platformen - borehullet - mon ikke de selv har en tanke :)

Hehe, jo der er potentiale for gode navne i det felt! Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 14:03

Hej John :) 

Det er fordi min arbejdsplads har lave en konkurrence om hvem der kunne finde på det bedste navn så det var nu ikke så meget for at reklamere men tak for dine forslag. 

Med venlig hilsen

Jannick Skytte 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)