Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointsystem m.v. betyder at jeg bliver en minusperson

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 03:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg er på få dage blevet noget klogere på pointsystemet,, - da jeg faktisk ikke vidste det fandtes.

Har fundet ud at at man kan få point,,, men også minus point,,, og de store minuspoint får man ved at ytre sig negativt om Amino eller give Amino tanker på at forbedre sig... så det skal man holde sig fra, hvis man er pointfokuseret.

Så det betyder at gode debatører, kan få deres point, suget helt bort ved at være kritiske,,

Jeg opdagede at jeg fik 84 minus point på 2 sammenhængende indlæg ved at være almindelig kritisk overfor et Aminosystem, som jeg argumenterede for har mindre gode virkninger, Og sammenlignet med alm. debat når det går højst ...kan jeg få 5-15 minus -  men her er det tydeligt at der er magt bag eller beskyttelse bag.

Selvom der bliver taget store lunser grundet at kritik,,, så har jeg da stadig + point,,, men vil noget andet.

Fra nu af vil jeg søge en anden vinkel.. som for mig giver mening,,, da de styrende ikke skal drive deres magtfordrejning / vurdering på min person

I mine fremtide tråde evt indlæg vil jeg gøre opmærksom på at, hvis der skal gives point,,, så skal dette gøres i minus point,, når det gælder min person - altså nu mere minus des bedre,,,  så i stedet for 1 point,,, så giv et minus point,,, o.s.v.

Tak

Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 03:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Skide godt Henrik

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Henrik, du laver et indlæg under "Marketing", hvor du forsøger at lokke folk til at deltage i et MLM koncept, som du tjener penge på.
Den slags besøg har vi en del af på Amino og da de alle er skåret over samme læst, med alenlange søforklaringer, lovprisninger der sjældent holder, lovninger på guld og grønne skove m.m. så får man god modstand fra medlemmerne.

Når man så på baggrund af den modstand, starter kritik af Amino, kan man ikke forvente at topkaraktererne regner ned over en.

Kig nu på de indlæg hvor du har fået 1 stjerne og kig indad, så vidt jeg kan se har du fortjent de karakterer du har fået.
Og husk, det er ikke Amino der tildeler en eneste af dem, det er de iværksættere der besøger Amino.

De bedste hilsner

Martin

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Henrik AP:

I mine fremtide tråde evt indlæg vil jeg gøre opmærksom på at, hvis der skal gives point,,, så skal dette gøres i minus point,, når det gælder min person - altså nu mere minus des bedre,,,  så i stedet for 1 point,,, så giv et minus point,,, o.s.v.

Tak

Magen til drukken sludder skal man lede længe efter

Er du i det hele selvstændig erhvervsdrivende Wink

Er hvem er du  ?

Kom frem fra din anonyme profil. Wink

Så kan vi bedre bedømme dig Yes

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:08

Sletttet

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47178
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:11

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Magen til drukken sludder skal man lede længe efter
Big Smile

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 02:33

Joe,, tak,,, og synd med dine 5 minus point,,,ved at have en positiv holdning,,

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 03:17

Hold da op...

Der bliver oprettet tråde i stor stil, men med samme henblik.

I mine øjne, virker det som om, at du prøver for meget. Tag en indånding og tæl til 10.

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 03:30

Martin Thorborg:
Henrik, du laver et indlæg under "Marketing", hvor du forsøger at lokke folk til at deltage i et MLM koncept, som du tjener penge på.
Den slags besøg har vi en del af på Amino og da de alle er skåret over samme læst, med alenlange søforklaringer, lovprisninger der sjældent holder, lovninger på guld og grønne skove m.m. så får man god modstand fra medlemmerne

Martin,, det er muligt at du har for trávlt... til at se dig omkring,,,, eller at få ordentlig info fra dem som er omkring dig..

Givet at jeg er her ,, grundet at du står bag,,, og synes at din ærlighed ,,, og provokerende ligefrem stil passer mig,,,

Martin,,, for satan,,, ... jeg har ikke lagt en tråd eller indlæg , hvor jeg vil lokke eller forsøger at lokke nogen,,, jeg er ikke engang med i noget MLM  - her går du helt galt i byen,, ligesom mange andre, som deler din basale holding,,, omkring MLM ... og det er trist.

Det jeg forsøger er, at se eller få frem nuanseret og brugbare dele i den verden,,, altså for og imod... og intet andet,, og jeg har nået frem til at kritikkerne kun gør kritik, uden dokumentation og det er ikke godt nok,,

Samtidig oplever jeg at kritikkerene, står som Top karma hjælpere under det emne,,,  hvor nogle  driver undergravende virksomhed og det får mig til at reagere - det er jo som at have en bankrådgiver i Amager Bank,,,

Jeg er fuldstændig enig med dig i, at det er medlemmer som deler point ud,,, og jeg søger slet ikke efter point,, da jeg ikke vidste om det tidligere og efter at have set hvordan det kan påvirke folk,,,  og at der findes en mulighed, for at en gruppe kan tryne andre,,,via point 

Så jeg vil hellere være personen, der bliver kendt på ,, som napper minus,,,ved gode indlæg...

Så Martin,,,

Tilmeldt 24. Sep 13
Skrevet kl. 03:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mark...godt set,, og jeg forstår dine tanker..

Men hvis jeg kunne, tog jeg også dine ord til mig... - men der ligger en cirkel af dominerende krukkede holdningsbrugere på Amino,,, som jeg bare ikke vil , undertrykkes af.- men disse  ved man først lidt om, når der har været lidt klins.

Altså ikke onsindet klins,,, men bare klins,,

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)