Jeg er på få dage blevet noget klogere på pointsystemet,, - da jeg faktisk ikke vidste det fandtes. Har fundet ud at at man kan få point,,, men også minus point,,, og de store minuspoint får man ved at ytre sig negativt om Amino eller give Amino tanker på at forbedre sig... så det skal man holde sig fra, hvis man er pointfokuseret. Så det betyder at gode debatører, kan få deres point, suget helt bort ved at være kritiske,, Jeg opdagede at jeg fik 84 minus point på 2 sammenhængende indlæg ved at være almindelig kritisk overfor et Aminosystem, som jeg argumenterede for har mindre gode virkninger, Og sammenlignet med alm. debat når det går højst ...kan jeg få 5-15 minus - men her er det tydeligt at der er magt bag eller beskyttelse bag. Selvom der bliver taget store lunser grundet at kritik,,, så har jeg da stadig + point,,, men vil noget andet. Fra nu af vil jeg søge en anden vinkel.. som for mig giver mening,,, da de styrende ikke skal drive deres magtfordrejning / vurdering på min person I mine fremtide tråde evt indlæg vil jeg gøre opmærksom på at, hvis der skal gives point,,, så skal dette gøres i minus point,, når det gælder min person - altså nu mere minus des bedre,,, så i stedet for 1 point,,, så giv et minus point,,, o.s.v. Tak
|
Skide godt Henrik