Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid tog det inden du havde haft 1000 besøgende

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Min side blev lavet lidt inden i december 2013 og indekseret i julen. Jeg har nu haft 400 besøg. Er det meget eller lidt???

Tænker at jeg skal fejre det når jeg når de 1000;-)

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jassie

Tillykke med din nye side.

Jeg har selv lavet flere hjemmesider, og lavede bl.a. to nye i slut 2013. Og da jeg så dit opslag her, tænkte jeg at jeg lige måtte ind og se hvor langt tid det tog inden jeg havde 1000 hits, samt 1000 unikke besøgende.

  • Den ene webside tog det 3 dage at få over 1000 hits / og ca. fire uger før den var oppe på over 1000 unikke besøgende.
  • Den anden webside tog det 5 dage at få over 1000 hits/ og kun knap 9 dage før den havde haft over 1000 unikke besøgende.

Så det er måske lidt i underkanten, at du kun har haft 400 besøgende - det kunne godt være bedre (men også værre).

Jeg har værret inde og se lidt på din hjemmeside, og kan se at f.eks. forsiden har en fin beskrivelse mv. (meta description), men den mangler en titel (meta title) osv. Der er derfor helt klart nogle ting, som kunne (on-page) SEO mæssigt forbedres. Har du haft nogen til at hjælpe dig med dette? ellers kan jeg godt give dig nogle fifs.

Noget der også kunne hjælpe dig med at få mere trafik er kvalitets linkbuilding. Hvis du skal bruge noget hjælp til dette, eller har nogle spørgsmål - Så kan du altid sende mig en PM.

God weekend

//Steen

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Jeg har lavet siden mens jeg var på et lille web-kursus. Så er meget nybegynder. Jeg må prøve at se på det med meta description.

Hvad handler dine 2 sider om? Tænker også om emnet har en betydning for hvor mange besøgende man får eller????

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg synes ikke det giver nogen mening at se på tallet alene. 

Jeg gætter at "siden" du omtaler er den med at udleje en hytte i Fårup.

Får du 52 besøgende og du får den totalt booket, så er alt vel som det skal være?! :-)

Får du 1000 besøgende, der er aldeles uinteresserede i at leje en træhytte i Nordjylland, så har du fået traffik du ikke kan bruge til noget.

Har du 1000 besøgende, der leder efter en hytte i Fårup, men som alligevel er smuttet uden at booke, så er det måske konverteringen den er gal med.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Gita, du har ret. Hvordan det kommer til at gå ved jeg først når sommeren er ovre.

Men mht afilliate marketing er det jo godt med megen trafik, så er der større chance for at tjene på reklamerne.

Og så synes jeg også bare det er vildt spændende at følge med i statistikker og også lige vide hvordan man klarer sig i forhold til andre. Konkurrencegenet du ved.

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lavede lidt forskellige indlæg i går på diverse forum som kunne have interesse i at komme og holde ferie i mit hytte fx face book grupper der går efter billig ferie, ferie med børn, ferie i naturen men skrev også i hundeforum at man gerne må have hund med osv. Så i går har jeg haft 297 besøgende. Fedt at der kommer noget ud af ens indsats.

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super med Forums posts. Godt at det giver lidt.

Det er helt korrekt som Gita skriver, det vigtigste er at du "omsætter varer", altså at konverterings raten er god i forhold til besøgende.

 

//Steen

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jassie:

Men mht afilliate marketing er det jo godt med megen trafik, så er der større chance for at tjene på reklamerne.

Og så synes jeg også bare det er vildt spændende at følge med i statistikker og også lige vide hvordan man klarer sig i forhold til andre. Konkurrencegenet du ved.



Ah, ja, med affiliate marketing er der jo plads til mange flere kunder i butikken :-) Ja, det er helt sikkert et spændende at følge med i statistikkerne, og se fremgang :-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Gætter det tog en måneds tid. Men derefter tog det også fart :-) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)