Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få din egen Personlige Assistent

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Drømmer du om at få din egen PA til en billig penge, som kan tage noget af byrden væk fra dig, så har jeg et koncept 

der er interessant.

Jeg har allerede den første kunde, men mangler af få hjemmesiden færdig, dog har jeg denne version af mit koncept online  http://pa.uphero.com/ 

Jeg kunne godt tænke mi feedback på følgende:

* Mangler god ide til domæne navn

* Feedback på tekster og ide. Giver det mening og hvordan er troværdigheden i projektet. Evt. hvordan kan

troværdigheden forbedres ? Forslag til forbedringer på selve min tekst.

* Designet skal udskiftes alligevel, så det er mindre vigtigt. Men hvis nogen har en god ide til hvordan det kan struktureres, 

samt skal jeg lave en traditionel business hjemmeside eller noget super simpelt og lidt mere "moderne" ?

Håber på noget god feedback Smile

mvh

Henrik Munthe-Brun

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne komme med et kort input hvad angår din fremtidige hjemmesides struktur. Ud fra sætningen "Drømmer du om at få din egen PA" lyder det lidt på mig som om at din målgruppe er relativt "unge" mennesker, der har startet deres egen virksomhed. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men hvis jeg har ret hvad angår målgruppen, vil jeg anbefale noget simpelt og moderne. Faktisk lidt i stil med det du har nu!

Hvis jeg tager fejl og din målgruppe er større virksomheder, ville jeg holde mig til en lidt mere traditionel business side. 

Jeg har ikke noget konkret forslag til et domænenavn, men hvis du vil holde den friske stil, som du har på din nuværende side, synes jeg godt, at dit domænenavn må bære præg af dette. Et lidt fjollet eksempel kunne f.eks. være "www.dropdetsure.dk". Håber det giver dig en idé af, hvad jeg mener. 

Held og lykke med forretning, og start endeligt et nyt indlæg herinde når din nye side engang er klar :)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Interessant koncept, og særdeles gode priser på PA assistance.

Men jeg synes ikke at det er beskrevet særligt godt. Jeg synes at der melder sig flere spørgsmål end svar, når jeg læser teksten.

Hvis du henvender dig til det danske marked, som det virker som om på websitet, er der så ikke nogle sproglige udfordringer ved at bruge en PA der ikke kan dansk? Jeg mener, hvis man bruger et dansk økonomisystem, kan vedkommende så finde ud af at bogføre bilag, sende regninger ud, lave opfølgning etc.? Det samme gælder marketing og salgsopgaver, som nævnes i teksten? 

Jeg tror at du skal være mere præcis og konkret i din beskrivelse af, hvad en PA fra dit firma vil kunne løse af opgaver. 

Mvh Carsten

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten og Sune

Tak for jeres gode og positive svar.

Jeg laver lige en samlet besvarelse til jer begge. 

Mht målgruppen (de unge iværksættere kontra lidt større mere etablerede virksomheder), så har jeg faktisk tænkt  over denne problematik. Grundlæggende set modtager jeg meget mere interesse fra den unge gruppe end de mere etablerede virksomheder, og mine potentielle kunder er også i denne gruppe. Om dette med tiden kan ændre sig, da folk lige skal se det virker eller få det anbefalet af andre først, det ved jeg ikke. Men med min erfaring indefor outsourcing, så er der en tendens til at medarbejderne i de lidt mere etablerede virksomheder ikke rigtigt helt forstår konceptet og "pligter" omkring outsourcing. Det er ikke et færdigt produkt, men istedet noget hvor man selv har stor indflydelse på resultatet. F.eks. skal man levere specifikationer til et IT projekt og resultatet afhænger af specifikationerne. De folk som allerede har erfaring med Elance og Odesk forstår konceptet med det samme og kender til at kommunikere og at specificere opgaver via mail og skype. Hvorimod de mere etablerrede virksomheder  er så forvente, at de bare går ind på et tilstødende kontorlokale og snakker med nogle danske kontorfolk om hvad der skal laves.

Umiddelbart hælder jeg dog alligevel til at holde websitet i en lidt mere traditionel stil, da de unge iværksættere nok ikke bliver skræmt væk af dette, hvorimod den omvendte tilgang nok vil skræmme de mere etablerede væk. Men måske tager jeg fejl ?

Mht. begrænsningerne vedrørende en PA der kun kan Engelsk. Ja, dette er helt klar begrænsende og f.eks. ved bogholderi er der klare begrænsninger. Dog kender de potentielle kunder jo bedre deres virksomhed end jeg gør, og kan vurdere hvad der kan lade sig gøre. Derfor er det oplagt med opgaver der har et stort indhold af rutineopgaver, indtastningsopgaver, dataindsamling og internationalt salgs og markedsførings opgaver. 

Desuden kan man faktisk kan kommer langt, hvis PA'en  lærer nogle grundlæggende danske begreber og bruger google translate.

Men igen korrekt at det kunne skæres lidt mere ud i pap, hvor man kan sætte ind. Og i mange danske virksomheder sidder der faktisk masser af folk og laver rutinepræget kontorarbejde der sagtens kunne udføres af en PA i et andet land.

mvh

Henrik

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt tid er gået siden jeg lavede første indlæg, men jeg har nu mit koncept oppe at køre, hvor man kan 

hyre virtuelle assistenter til overkommelige penge. 8 euro pr. time (56 kr pr time).

Fokus er på administration, markedsføring og PA'er

Se mere på  http://www.virtualhelp.dk 

Jeg modtager meget gerne feedback. 

mvh

Henrik

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit kort på kontaktsiden.....

Kan det virkelig ikke laves, så det ikke pr. automatik zoomer når man har musen henover?

Gør det klik-aktivt.  Jeg "hader" kort og andet der bare farer af sted når man scroller ned over en side.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver overstående folk ret - skrevet ret ungt.

Ideen er faktisk god - få en assistent til at lave nogle simple opgaver og organiser for dig.
Men det er vigtigt at det bliver lavet SUPER professionelt, så det også forhåbentlig afspejler den kvalitet man får.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, god pointe Smile

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 32
Fra  Virtualhelp.dk Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Virtualhelp - gode outsourcede virtuelle assistenter - http://virtualhelp.dk/

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Det ser spændende ud. Tilbyder du også noget i form af management værktøjer, så man kan holde øje med hvad ens assistent laver og hvor lang tid der benyttes på de enkelte opgaver? Eller er det op til virksomheden selv at holde styr på?

Jeg kunne måske godt bruge lidt mere info på hjemmesiden om hvordan det hele foregår? Har man f.eks. direkte kontakt til sin assistent eller skal man igennem jeres led først?

Til sidst - kan I hyres på timebasis eller er det kun fuld/deltids-løsninger? Det var mig heller ikke helt klart 

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)