Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter dating side

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil spørge Jer, hvad I synes om min nye ide. 

Jeg har lidt erfaring med dating sider. Min side hedder www.meetpol.com Det er en dating side for danske mænd og polske piger. I forbindelsen med det, fik jeg en ide om en dating side for iværksætter.

Jeg er spændt på at høre, hvad I synes om min ide. Har min ide potentiale? Måske finder jeg en partner/partnere til at starte sådan en side? 

Hilsen

Marlena

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 19:33

Fremragende ide med de rigtige søgefunktioner etc. Kan have interesse - hvad kan du bidrage med?

kjeppe 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 08:33

Det er jo i hvert fald en niche, så hvorfor ikke prøve? Personligt ville jeg aldrig gå målrettet efter at finde en date med CVR-nr., men jeg har bemærket, at nogle iværksættere føler, de nærmest kun kan tale med andre i samme situation. Måske fordi man bliver lidt af en arbejdsnørd, når man selv har ansvaret for det hele? :)

Tilmeldt 2. Aug 09
Skrevet kl. 11:31

Hej!

Du kan starte med at kigge på min side www.meetpol.com  evt. oprette en profil og se de funktioner, der findes på siden.

Mange af dem, kan man "genbruge" og så kan man tilføje nye der passer til iværksætter folk. 

Havd med dig? Hvem er du? 

Hilsen

Marlena

Tilmeldt 2. Aug 09
Skrevet kl. 11:47

Hej Louise!

Tak for din feedback :)

Man kunne kombinere og åbne en siden til alle, der var interesserede i at møde en med CVR-nr og uden, dvs. at gøre siden tilgængelig til alle. På den måde kunne en pige som dig møde "en mand uden CVR-nr" :) Du gav mig allerede en ide til sidens funktioner. Tak for det.  

Jeg synes, at det er meget svært at finde folk, der er entusiastisk og vil gøre indsats uden at spekulere på, "hvor meget vi kan tjene på det?", derfor meldte jeg mig til Amino - med håb om at finde inspiration. 

Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:28

Hej Marlena

Jeg trorf ikke rigtig på det med dating for iværksættere. Dels det faktum at mænd er massivt overrepræsenteret blandt iværksættere og selvstændige, og det er få iværksættere der er rigtig "rige", og man ved meget om hvordan kvinder vælger partner. Og ud fra dette tror jeg det er få kvinder der gider at være sammen med en mand der næsten aldrig har fri og "kun" har en middelmådig indtægt.

Men jeg kan jo tage fejl. Det er ihvertfald et frist initivativ.

Dog må jeg rose din side, meetpol.com

Der må der være en niche, hvis din idé her ikke holder vand, hvor den kan bruges. Der findes datingsites for snak sagt alt. De smukke, de kloge og mere andet. Det kan da tænkes at der er en niche der er overset.

Held og lykke :-)

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 16:06

Jeg synes da som udgangspunkt, at ideen er glimrende og ganske relevant. Som en anden skriver så er os selvstændige jo ikke just kendt for at have de mest stabile arbejdstider og mest normale døgnrytme. Jeg tror faktisk det kunne være rigtig sundt for mange, at finde en partner med samme mind set som en selv.

Om der er en hel masse de vil melde sig til fra starten af ved jeg ikke, men hvis siden laves seriøs og ikke bare bliver en pengemaskine, så kan jeg ikke se nogen grund til, at den ikke skulle kunne blive et hit. 

Jeg kender i hvert fald to amerikanere som jeg mødte sidste år og som alene arbejder med terapi og coaching for par, hvoraf den ene eller begge er selvstændige. Udover de er helt fantastiske som mennesker, så har de også ramt rigtigt med hensyn til deres målgruppe, da der absolut ikke er mangel på par der har problemer/udfordringer, da det kan være svært at leve i et forhold, hvor den ene køre med 200 km i timen som selvstændig, mens den anden går hjemme eller har et ni til fire job. (du kan besøge deres side her).

Nu er markedet mindre herhjemme, men kan de leve af det de laver, så må man også kunne lave en forretning ud af, at matche folk op med ligesindede.

Held og lykke med projektet Marlena Smile

Tilmeldt 2. Aug 09
Skrevet kl. 17:29

Hej Daniel!

Tak for svaret :) Ja, det kraver simpelthen et hårdt arbejde og resultatet er usikkert...men måske værd at prøve 

Tilmeldt 2. Aug 09
Skrevet kl. 17:36

Ja, du har ret "nyherinde" - statistikken er imod min idé, jeg har ikke tænk på, at iværksætter kvinder er i mindretal.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 17:51

Hvis vi ser på nogle af de andre dating sites, der er blevet et hit efter dating.dk, er der sider for folk, der vil have børn nu, for utro, for personer, der leder efter hurtig sex ... alle sammen har de en knivskarp profilering.

Jeg er lidt i tvivl, om det er så vigtigt endda for folk, at en date har et CVR-nummer. Det er i hvert fald ikke vigtigt for mig. Det, der betyder noget, er det liv, man kan have sammen. Så måske skal du lige vende den engang, for du kan sikkert finde en målgruppe, hvor det vil gå nemmere?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)