Jeg synes da som udgangspunkt, at ideen er glimrende og ganske relevant. Som en anden skriver så er os selvstændige jo ikke just kendt for at have de mest stabile arbejdstider og mest normale døgnrytme. Jeg tror faktisk det kunne være rigtig sundt for mange, at finde en partner med samme mind set som en selv.
Om der er en hel masse de vil melde sig til fra starten af ved jeg ikke, men hvis siden laves seriøs og ikke bare bliver en pengemaskine, så kan jeg ikke se nogen grund til, at den ikke skulle kunne blive et hit.
Jeg kender i hvert fald to amerikanere som jeg mødte sidste år og som alene arbejder med terapi og coaching for par, hvoraf den ene eller begge er selvstændige. Udover de er helt fantastiske som mennesker, så har de også ramt rigtigt med hensyn til deres målgruppe, da der absolut ikke er mangel på par der har problemer/udfordringer, da det kan være svært at leve i et forhold, hvor den ene køre med 200 km i timen som selvstændig, mens den anden går hjemme eller har et ni til fire job. (du kan besøge deres side her).
Nu er markedet mindre herhjemme, men kan de leve af det de laver, så må man også kunne lave en forretning ud af, at matche folk op med ligesindede.
Held og lykke med projektet Marlena