Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæælp med facebook affiliate!!!?!?!?!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har i et par dage kigget på nogen facebook grupper som til sammen har 21.000 liks og medlemmer. For at få disse 2 grupper skal der ca. Investeres 10.000kr.
Så er det bare om det ville være en dum ide at invistere disse penge og så lave affiliate på siderne og tjene pengene ind igen? 

ellers har i nogen andre ideer til hvad der bedre kunne betale sig at investere 10.000 i?

På forhånd tag.

mvh Manse.

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

jeg ville helt klart ikke anbefale dig at investere 10.000 kr. Da folkene på siderne sikkert har liket af en grund, fx. fordi siden har et sjovt navn, godt indhold eller andet. Jeg vil tro at hvis du begynder at lægge reklamer derind, vil de fleste af "likesne" forsvinde, fordi indholdet bliver dårligere.

Hvis du absolut vil investere 10.000 kr. ville jeg nok bruge dem på at starte en webshop.

Hvis du mener der er for meget arbejde i det, er der andre muligheder såsom at lave en rigtig affiliate hjemmeside, eller købe en der allerede eksisterer?

Der er uendeligt mange muligheder, og du behøver ikke bruge alle de 10.000 på det! :)

Mvh. Emil

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget webshop, kan man starte op for 10.000? :)

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

10.000!?!? Det virker som et utroligt højt beløb for blot 21.000 likes/medlemmer. Hvis de er meget nichefokuseret, altså fx. baseball caps, så kan du sikkert tjene lidt på dem dem, men min erfaring er at man altså ikke tjener det helt store på disse sider, og med 21.000 likes, så tvivler jeg på at du kommer til at tjene 10.000, og jeg tvivler også på om du overhovedet kan tjene 5.000.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

BodyAmmo.dk:

Hvor meget webshop, kan man starte op for 10.000? :)

Du kan jo starte med at dropshippe?

Ellers så start en rigtig affiliate side, eller flere måske? For 10.000 kr. kan du alligevel få rimelig mange sider. Jeg driver herremoden.dk for 250 kr. om året, og det er med webhotel, så jeg på et hvilket som helst tidspunkt kan starte en ny, og kun betale for domæne.

Start en masse niche websites, og sats på at få dem hver til at tjene 150 kr. passivt om måneden. Forstil dig at have 20 af disse sites? Det vil jeg mene giver dig væsentligt mere værdi en disse facebook sider.

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes nemlig også selv at det var et meget højt beløb, at betale for så lidt. 

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

3.000 er jo heller ikke så meget hvis an skal betale skat af det.?

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

BodyAmmo.dk:

3.000 er jo heller ikke så meget hvis an skal betale skat af det.?

Det vil jeg til dels give dig ret i! Hvis man arbejder fuldtid, eller sådan set bare fritid, så er det jo næsten ingenting, men hvis det er passivt(Det er klart, men skal bruge tid på det) Og man bruger måske 2-5 timer om måneden på det, så er det vel en meget go timeløn og selv efter skat vil det være bedre en de fleste fuldtidsjobs.

Og for at påvise at det kan lade sig gøre, så havde jeg selv for knap et halvt år siden, 8 sider som jeg brugte mellem 1 og 3 timer på om måneden. Disse sider gav mig knap 1000 kr. om måneden.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 06:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg er ingen ekspert hverken i det ene eller det  andet,men vil dog alligevel komme med mit indblik.

Gruppper får ikke "likes" man kan syntes om opretningen af en gruppe og det som folk poster i gruppen.

Sider  "Facebook pages"er er der hvor der er likes.

Det er ret vigtigt i denne debat .

Jeg vil ikke råde til at købe like´s. disse likes kommer højst sandsynligt fra en aller anden som også har solgt disse likes til tusindevis af andre.

Der er hvad jeg kalder falske like´s, disse personer har nok ikke engang set den side. og det er nemt at gennemskue for dem som ønsker at være rigtige like´s så de undlader måske helt at lade være fordi det hele virker så opsat. 

Jeg har set det så tit :

Ny facebook side om fredagen : 2-10 like´s. et par dage efter  27 like´s.

person der har lavet siden syntes nu det går for langsomt, denne køber så f.eks 5000 likes.

Når jeg ser dette så clicker jeg omgående væk fordi jeg ved at jeg ved at det er løgn med alle de like´s

Iøvrigt er der rigtigt mange der bytter like´s (jeg like´r din hvis du like´r min)

Sidst men ikke mindst så liker folk også ofte for at promovere sig selv. 

Vil man lave en Facebook side, så gør det rigtigt byg den op og giv siden noget værdi og indhold og sats kun på de "rigtigt likes" ellers er likes ikke meget værd.

Husk også at du kan promovere din side det mener jeg er et  meget bedre sted at smide pengene ud på, men kontakt en der ved alt om at promovere, for ellers tager FB r.v.en på dig.

Det tror jeg var det. ha en god dag alle sammen

Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Skriv til mig på rasmus@mediadevoted.com - så kan jeg enten hjælpe dig med en bedre pris på fb sider, og ellers har jeg en webshop med et lille varelager, samt godt dropshipping aftale til salg :-)

Mvh.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)