Jeg er indehaver af en virksomhed der producerer og sælger ægte håndlavet chokolade. For lidt over et år siden besluttede jeg at udvide virksomheden med denne Webshop. Salget på den har været minimalt, og jeg overvejer hvilke forbedringer jeg skal lave nu. Det er både i forhold til design og diverse funktioner. Kan i hjælpe med nogle input ?
Jeg er indehaver af en virksomhed der producerer og sælger ægte håndlavet chokolade. For lidt over et år siden besluttede jeg at udvide virksomheden med denne Webshop. Salget på den har været minimalt, og jeg overvejer hvilke forbedringer jeg skal lave nu. Det er både i forhold til design og diverse funktioner. Kan i hjælpe med nogle input ?
Chokolademageriet.dk
Cc
Jeg synes du skal se på at få lavet hele designet om. Meget mørkt og menuen er meget svær at læse. Savner faktisk billeder af produktionen.
Håndlavet chokolade, lækkert, men jeg vil også have den stemning man får når man kommer ind i en butik med en masse lækker chokolade.
Synes bestemt også du skal få nogle nye billeder, de er så kedelige som de overhoved kan blive, ser ud som om der er filter på flere af billederne (eventuelt taget med en Iphone?).
Væk med de der sepia filtre og ind med friske klare billeder med ekstra farve styrke og få styr på opløsningen af dem, nogle er meget grumset at se på.
Angående designet, så synes jeg du skal gå efter en side som er meget hvid, hvor du nemt kan vise chokoladen frem via billederne.
Du er meget velkommen til at sende mig en mail på info@koded.dk med lidt information omkring dine tanker til det nye design samt funktionerne på siden, så kan vi helt sikkert finde en super pris til dig.
Hej igen. Synes ikke jeg kan finde din besked i min indbakke, ved ikke lige hvorfor. Kan jeg få dig til at sende mailen til min privatmail istedet: andreasrom@hotmail.com :-)
Jeg er helt enig med de andre Aminoer i, at der bør gøres noget (eventuelt en hel ny side / komplet re-design).
Hvis du ikke vælger at få lavet en hel ny side, så vil jeg gerne lige gøre dig opmærksom på, at du burde gøre det mere tydeligt hvor meget chokolade man køber for den angivne pris. F.eks. mangler det flere steder på denne side: http://chokolademageriet.dk/ren-chokolade. Det skal gerne kunne ses direkte fra oversigten, da det er lidt af et "turn-off", hvis man skal til at klikke ind på hvert produkt for at se hvor meget der er (gram eller stk.).
Held og lykke med forretning - det ser lækkert ud! :)