Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så blev det min tur (feedback på min hjemmeside)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg endelig smidt min hjemmeside op og det kunne være fedt med lidt feedback herinde fra.

Der er et par småting jeg allerede er opmærksom på og som vi blive lavet/rettet inden for de næste 1 til 2 dage.

1. jeg får en til at læse korrektur på det hele

2. Når man signer sig op på mailing liste, så får man ikke videoen med det samme, men inden for fem dage. Jeg havde lidt udfordringer med at få smidt videoen op i det rette format. Men den del bør være rettet til imorgen, så linket til videoen automatisk smides ud til dem som tilmelder sig.

3. produkterne beregnet direkte på detail- og restaurationsbranchen kommer løbende op inden for de næste par dage.

4. Direkte "køb nu" knapper blive sat ind på hvert produkt senest fredag.

Lidt feedback? :)

Og I mener i ramme alvor, at et link hjælper? Stick out tongue

jeg giver kvaje kage en dag ved lejlighed hehe 

Here we go: www.danielkold.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:56

Hej Daniel.

Jeg ville super gerne give noget feedback på din side, men jeg kan simpelthen ikke finde linket? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:02

Først, så tillykke med fødselsdagen

Næst, så vil et link som også nævnt ovenfor, være super Big Smile

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 14:09

Tak for det Allan Cool

Og.. jeg har straks opdateret med linket i første indlæg Embarrassed

Fra Aarhus C
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:30

Hej Daniel.

Din hjemmesides layout er som udgangspunkt fint. Dog er din hjemmeside ikke i Responsive Design, hvilket gør at folk nok vil falde meget fra hvis de læser din side på Tablet eller Smartphone.

Det er ikke sikkert det er relevant for din målgruppe, men det kan være et godt signal at sende at en hjemmeside tilpasser sig den teknologi den bliver læst på.

Ved ikke om du har Google Analytics men hvis du har så track eventuelt hvilken teknologi folk læser din hjemmeside fra - hvis du har mange fra Smartphones bør du nok overveje at optimere siden.

Mvh

Ebbe

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 14:35

Jeg er nok lidt noob på det her område, men hvad mener du med responsive design?

Mener du o den kan ses på alle devices og tilpasser sig de enkelte? Jeg har i hvert fald testet siden på iPhone og iPad og der fungere det helt fint og siden tilpasser sig fint på "begge leder".

Eller har jeg helt misforstået hvad du mener? Big Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 13. Feb 13
Skrevet kl. 14:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel.

Responsive design er betegnelse for webdesign som tilpasser sig den opløsning som det bliver læst på. Det betyder, at hjemmesiden tilpasser sig den teknologi den bliver læst på – både tablets, computere eller en smartphones.

Din hjemmeside kan godt læse på Smartphones, men for at læse noget tekst skal "zoome ind med fingrene" for derefter at zoome ud hvis man vil finde et menupunkt. Du kan prøve at teste min hjemmeside: www.brandbyhand.dk ved at skiftevis gøre browservinduet mindre og større og se hvordan designet tilpasser skærmen. :-)

En rigtig godt infographic som forklare responsive design kan findes her: http://visual.ly/responsive-web-design-0

Mvh

Ebbe

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 15:00

Nu kan jeg se og forstå hvad du mener, så tak for linket Big Smile

Så lærte jeg også lidt nyt i dag.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 13. Feb 13
Skrevet kl. 15:15

Det var så lidt Daniel. :-)

Hvad jeg kan se så bruger du Gantry framework til WordPress CMS? Hvis det er tilfældet kan du downloade et "Responsive Design" plugin til WordPress som gør din hjemmeside mobiloptimeret.

Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 15:19

Ikke helt. Siden er lavet i Joomla 2.5.17 Smile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)