Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg dog DONG..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er der i vejen med salget af DONG?

Jeg støtter sgu 100% at det bliver privatiseret, og at det er et amerikansk firma gør mig ikke spor.

Min holdning er, at hvis I er så meget imod salget, så lav en forening og skaf pengene. Jeg er røv ligeglad med hvordan I vil gøre det, I kan ikke brokke jer hvis I ikke selv kan gøre noget ved det. I minder mest af alt om en flok håndbold fans der råber af spillerne, når de ikke selv kunne gøre det 10% så godt.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 01:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tjah, hvad skal man tro på i denne sag? Hvis man skal tage udgangspunkt i hvad der bliver sagt, så støtter man skattely og man giver frie hænder til en virksomhed som har eneste formål at dræne så mange penge de kan som overhovedet muligt. I så fald at dette er rigtigt, så skal det absolut ikke ske.. Men sådan er vi forskellige...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Skrevet kl. 08:25

Mark | Parfume-S:

Tjah, hvad skal man tro på i denne sag? Hvis man skal tage udgangspunkt i hvad der bliver sagt, så støtter man skattely og man giver frie hænder til en virksomhed som har eneste formål at dræne så mange penge de kan som overhovedet muligt. I så fald at dette er rigtigt, så skal det absolut ikke ske.. Men sådan er vi forskellige...

Tror du på hvad politikerne siger?

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 08:38

Der er nu intet galt med håndboldfans - fansene er dét der skaber sporten Wink

Når dét så er sagt... så giver jeg dig ret, udover det. Synes salget lyder ganske fornuftigt.  

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Skrevet kl. 08:40

Daniel Poulsen :

Der er nu intet galt med håndboldfans - fansene er dét der skaber sporten Wink

Når dét så er sagt... så giver jeg dig ret, udover det. Synes salget lyder ganske fornuftigt.  

Hvis de kan tillade sig at kalde håndboldspillerne dårlige, og fortælle dem hvad de skal gøre. Så skulle de blive trænere eller spillere.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 08:44

Mark | Parfume-S:
Hvis man skal tage udgangspunkt i hvad der bliver sagt, så støtter man skattely og man giver frie hænder til en virksomhed som har eneste formål at dræne så mange penge de kan som overhovedet muligt. I så fald at dette er rigtigt, så skal det absolut ikke ske.. Men sådan er vi forskellige...

Jeg spørger her af interesse, og ikke for at være polemisk, men hvori består skattelyet (i forhold til Danmark i hvert fald)?
Det står i aftalen at udbytteskat skal betales i Danmark, så den del er på plads, tilbage er så eventuel avance ved et salg af aktierne.

Hvis et udenlandsk selskab køber aktier i Danmark og så senere sælger dem med profit, bliver dette vel aldrig beskattet i Danmark?
Jeg mener hvis jeg køber aktier i et norsk firma og sælger dem med profit, er det så ikke i Danmark det bliver beskattet og ikke i Norge?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:52

Daniel:

Nu er det jo altså Corydon der snakker - og som er for aftalen.

Så kan du finde ud af hvad du selv mener ? :)

At andre stiller spørgsmål omkring betingelserne i aftalen synes jeg da kun er yderst fornuftigt- det er jo ikke just en med det bedste ry der handles med her...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Skrevet kl. 08:54

Jesper Laugesen:

Daniel:

Nu er det jo altså Corydon der snakker - og som er for aftalen.

Så kan du finde ud af hvad du selv mener ? :)

At andre stiller spørgsmål omkring betingelserne i aftalen synes jeg da kun er yderst fornuftigt- det er jo ikke just en med det bedste ry der handles med her...

Så vi er enige? - Det ER jo Corydon.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:17

Hvem snakker om at sælge DONG ??? Det er KUN 19% af aktierne.

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 11:04

Daniel:

Skal man nogensinde det?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)