Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen kunder i webshop?

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg sælger kan ikke købes overalt? Og waterspeakers er ved at gå af mode, det er der ingen der gider købe mere.

Jeg er ikke moms registeret og kan derfor ikke få et CVR nummer.

KS71:
Du mangler et synligt CVR nummer

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:25

Hvis du ikke har gjort andet end at dele med dine følgere på Facebook,  såer det nok der, du skal sætte ind. Selve siden har jo heller ikke ligefrem 10.000 likes, så måske du  har ramt den forkerte målgruppe?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:27

Men er der noget galt med selve hjemmesiden?

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:32

Ja - jeg  var lige i gang med at bestille nogle opladere til mine ungers iPhones - men ingen af dem var på lager.....og så køber man jo skidtet et andet sted :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35

Ville du have købt dem hos mig? :)

Majbritt Jacobsen:
Ja - jeg  var lige i gang med at bestille nogle opladere til mine ungers iPhones - men ingen af dem var på lager.....og så køber man jo skidtet et andet sted :)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:38

Ja, hvis jeg havde kunnet finde nogen, der var på lager,men uanset farve og længe var både 4s og 5s kun til forudbestilling - og det dur ikke - om end ikke andet så omformuler det til eksempelvis 3-5 dages leveringstid eller hvad du nu kan tilbyde.

Noget helt andet er, at  du skal tænke lidt mere over dine produkttekster - der skal selvfølge stå "oplader til Iphone  4s" for det er jo det, man typisk vil søge på - jeg søger i hvert  fald ikke på oplader til Apple-produkt ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42

Der er ca. 2-3 ugers levering hvis du forudbestiller. Jeg retter lige det med Apple produkt senere når der ikke er så mange inde mere :)

Majbritt Jacobsen:

Ja, hvis jeg havde kunnet finde nogen, der var på lager,men uanset farve og længe var både 4s og 5s kun til forudbestilling - og det dur ikke - om end ikke andet så omformuler det til eksempelvis 3-5 dages leveringstid eller hvad du nu kan tilbyde.

Noget helt andet er, at  du skal tænke lidt mere over dine produkttekster - der skal selvfølge stå "oplader til Iphone  4s" for det er jo det, man typisk vil søge på - jeg søger i hvert  fald ikke på oplader til Apple-produkt ;)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:45

Av det var længe - ja men så  har  du en af grundene til, at folk ikke køber noget ;) Du må have strammet leveringstiderne lidt op :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:47

Hvordan skal jeg gøre det? Jeg kan da ikke ændre på leverings tiderne for dem jeg får dem tilsendt af. Hvilken farve og hvad længde ønsker du? Så kan jeg finde den nøjagtige leveringstid :)

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 19:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasperekas:
Hvordan skal jeg gøre det? Jeg kan da ikke ændre på leverings tiderne for dem jeg får dem tilsendt af. Hvilken farve og hvad længde ønsker du? Så kan jeg finde den nøjagtige leveringstid :)

Leveringstiden kunne ændres ved at købe nogle enkelte af hvert produkt hjem, så du har dem til at ligge på lager :) 

For tror virkelig ikke du får særlig mange kunder hvis mange vare står som udsolgt.

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)