Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tidligt står du op i weekenden?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer,

Nu er det jo ved at være weekend, og vi havde en lille debat her på kontoret, som jeg tænkte ville egne sig ganske fint til Amino - Her er trods alt en god mængde hårdt arbejdende iværksættere. ;-)

Kort og godt: Hvor tidligt står du op når det er weekend?

Følger du f.eks. samme skema som hverdagen, m.h.t. arbejde - holder du helt fri, eller er du typen der står op kl. 5 for at komme igang med det næste projekt, også selvom det er lørdag eller søndag?

Det bliver spændende. :-)

Selv står jeg op mellem 6 og 8 i weekenden, men har før haft en kl. 5:30 alarm alle ugens dage. Smile+

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt følger jeg samme skema som hverdagen. Mest af alt fordi jeg er en sundhedsfreak,hvor jeg går meget op i at jeg får min daglige 8-9 timers søvn. Dermed sagt, er min døgn rytme sådan ca. sengetid ved 23'tiden og står op igen ved 8'tiden

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

min søn er stadig oppe kl 05 ca - så det er vi andre også her i huset om det er hverdage eller weekender.. glæder os dælme til at han bliver lidt mere medgørlig og det sidste kolik forsvinder..

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

kejseren:
min søn er stadig oppe kl 05 ca - så det er vi andre også her i huset om det er hverdage eller weekender.. glæder os dælme til at han bliver lidt mere medgørlig og det sidste kolik forsvinder..

Jeg er også med her :)

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

kejseren:
glæder os dælme til at han bliver lidt mere medgørlig og det sidste kolik forsvinder..

Følger med dig..:) vores dregn stod op kl 04.00 i en periode, hver dag. og så når vi andre var oppe og vågne, så blev han træt og så en 3 timer..:)

og der skulle man jo så på arbejde, hehe.. men han er så småt begyndt at sove igennem..

men kan jeg sove længe i weekenderne, gør jeg det, da jeg er total b mennesker, og arbejder rigtig meget om natten, i stedet for. 

det er heller ikke til at lave så meget, når jeg render små børn rundt. 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hverdag som regel ved 05.30

Lørdag og søndag kan jeg godt trække den til kl 09.00 ens krop har jo også brug for hvile :)

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg står op når jeg vågner

Vigtigt at få renset hovedet + kroppen for arbejdsugen, og der er nok hvile /søvn det eneste rigtige. 

lørdagen vil jeg holde 100 % arbejdsfri. Søndagen arbejder jeg godt nok, men der har jeg så også fået fyldt energidepoterne op, 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Njl gulvservice Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Uret er sat til samme tid alle ugens 7 dage, så når kl er 530, er det op,Sleep

Men det kan ske af i weekenden hvis der ik lige er noget der haster, af jeg lige kan vende om på den anden side og sove lidt til Big Smile

gulvafslibning og gulvbehandling, Njl gulvservice.

Fra Varde
Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

I hverdagene er jeg altid igang fra kl. 5.00. (De to bedste timer på kontoret er mellem 5-7, ingen der forstyrrer og ingen telefoner der ringer, kort sagt jeg når det samme på disse to timer som vil tage 4-5 timer senere på dagen)

Jeg er ikke god til at sove længe så det er yderst sjældent den sniger sig over kl. 6.00 i weekenderne, man skal jo op og have noget ud af dagen :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom jeg er seks timer foran dansk tid går jeg sent i seng og står sent op, så kunderne ikke har ulemper ved jeg bor langt væk. Så jeg står normalt op ved 10-11-tiden i hverdagene og ca det samme i weekenderne.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)