Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores ansigtsmaske-shop

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 30. Jun 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Daniel Kold Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umiddelbar god og overskuelig side når jeg kigger på den. jeg har ikke en dyt fostand på masker og synes det lyder voldsomt billigt, men jeg går ud fra, at på lige det punkt der er jeg en noob der ikke ved bedre Big Smile

Den lille firkant der hedder"om os" nede i bunden (i venstre side) synes jeg i skal droppe. Info'en ligner lidt for meget en standart som den "info" man ser på alle andre sider. Så hellere lade være og så giv en meget mere dybdegående info omkring dig/jer med billeder osv. under "Om os" under "Information". Jeg kan se at siden er sat op til, at i kan lægge billeder ind af jer selv osv. og det synes jeg helt klart i bør benytte jer af.

Derudover så skriv hvor lang tids svarfrist der er når man skriver mail til jer og hvornår man kan få fat i jer på telefonen. Så er kunderne fri for at ringe forgæves eller blive skuffet, hvis ikke der ligger et svar i deres mailindbakke to timer efter de har skrevet til jer :)

Det var lidt feedback herfra :) 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 28. Jul 09
Indlæg ialt: 79
Fra  eet godt navn Skrevet kl. 01:49

Designmæssigt er den pæn.

Det jeg ville gå i gang når jeg vågner ville være at oversætte de sidste engelske tekster på hjemmeside... For mig virker det "nå 80% færdige... gider ikke mere"

Her tænker jeg på 404. Search. Our Testi (dog synes jeg den skal helt fjernes da vi alle ved det højst sandsynligt er billeder der fulgte med WP/Woo themet)

Ligeledes hvis man tager mobil versionen (reponsivt design, sådan) ville jeg fjerne slideren i toppen da den komprimere tekst og billeder til det punkt hvor man ikke rigtigt kan se hvad det er . Nok bedst at se på mobil ;)

Dejligt at se en statisk main menu dog ville jeg lige justere margin på top manu da den forsvinder lidt i browseren

Thomas Kaarup

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15085
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:17

Først og fremmest fedt at se, at du endelig har fundet en niche, som du vil fokuserer på. Vi er jo kommet en smule omkring i PB over tid, men nu er flere af ideerne endelig ved at blive til virkelighed...

Siden er meget lige til, og jeg synes det ser godt ud. Det bliver fedt at se, når alt er updateret, dvs produkter, tekster mm.

Hvis du mangler et par naturlige lermasker i sortimentet, læs mere om dem her, så ved du, hvor du kan fange mig... Vi kan helt sikkert finde ud af noget der :)

Det er bare med at klø på, og jeg håber det bliver en bragende succes ;D

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)