Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af min hjemmeside, ny-startet 3d-visualiserings firma

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luca, 

Hold kæft nogle gode renderinger. Det er du dygtig til. Jeg har selv lige været på et renderings-kursus med Rhino og VRAY – der er lang vej til at blive lige så god som dig :).

Jeg synes det ville klæden din hjemmeside med en "om mig"-sektion. Det giver troværdighed, og jeg vil personlig gerne vide lidt om, hvem du er inden jeg evt. hyrer dig.

Rent grafisk og layout-mæssigt har jeg et par foreslag til at forbedre siden. For det første fylder det logo utrolig meget. Det bevirker, at dine renderinger ikke bliver vist fuldt før du scroller lidt ned på 13"-skærme. Du kan sagtens skalere logo'et og måske flytte bygningsikoner til venstre for teksten i stedet for over.

Du bør teste din hjemmeside ud på en smartphone, da den ikke virker helt optimalt. Bl.a. opstår der nogle sjove gaps mellem forskellige indholdsblokke, og nogle gange bliver teksten også croppet en lille smule af.

Du gør generelt et rigtig godt arbejde med at præsentere dine renderinger, og der er ingen tvivl om dine ændringer. I dit galleri er de billeder, du loader, når du skal se det stort en rigtig høj opløsning. Den kan du måske godt skalere lidt ned uden det betyder så meget. For det tager rigtig lang tid at indlæse billedet lige nu. Det ville også være perfekt, hvis du kunne bruge piletasterne på tastaturet til at navigere i billederne med – men det er bare en lille detalje :).

Alt i alt en fin side, og jeg håber du får succes med dit firma. God vind fremover.

Fra Haslev
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

mirko Tak for svaret. Har haft undersøgt en del omkring SEO så ved lidt om det. Men der stadig ting på den front jeg ikke har helt styr på endnu. Har lavet et par interne links dog er det nok begrænset hvad jeg kan på den front. 

Alexander   Har godt set logoet ikke vises helt på smartphones. Det og med der er ekstra tomt rum under sliderbillederne, skal jeg lige have fundet ud af hvordan det kan rettes. Har ikke fundet løsningen endnu. Synes jeg havde komprimeret billederne men må lige kikke på det igen. Synes selv det er skide irriterende når man er ind på sider der længe om at loade Smile Så det skal bare spille.   

Takker for feedbacken. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er helt på linje med roserne i tråden. Flot, enkelt og indbydende. Men loadtiden på enkeltbilleder er meget høj hér, op til 10 sekunder. Kunne forestille mig, at folk ikke helt har den tålmodighed per enkeltview.

Fra Haslev
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Kasper.

Har fået skalleret og komprimeret alle billeder så de nu fylder 10 til 20 procent af hvad de gjorde før, så både siden i sin helhed og galleriet er blevet klart hurtigere nu Smile

Mobilsiden burde også være blevet en del bedre nu. Mangler kun det hvide område under slideren jeg ikke rigtig kan få væk.

Og så det bare igang med det punkt om mig selv. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 72
Fra  Origo Web Design Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mærker en klar hastighedsforbedring, men det ser ud som om du har to lightbox-plugins kørende på samme tid lige pt. Jeg får i hvert fald to forskellige overlays med det samme billede i galleriet :)

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er blevet skrevet, gad ikke lige læse det hele igennem :)

Men når du går til galleri, og trykker på et billede, så åbner den både billedet op i foreground og background, dvs det popper op to gange på samme skærm, hvor det ene overlapper det andet :)

Ellers er det en rigtig fed side! Flot design og utrolig nem at finde rundt på :)

Mvh

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)