Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af gulvsliberfirma - flyers? 3tilbud? Andet?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim 

Det er fint der er kommet så mange kommentarer til din flyer, men der også andre måder at nå kunder på. Jeg synes at Google AdWords vil være oplagt og også godt med skilte på bilen - inkl. visitkort uden på bilen, når du holder ved en kunde.

Kan du skille dig ud fra de andre gulvslibe firmaer? I Aarhus har vi et gulvfirma, som 200.000 aarhusianere kender på grund af deres slogan: "Er dit gulv grimt og skummelt, så ring til Hummel" Hvem kan finde noget der rimer på "Greve Gulvslib"?

Har du fortalt hele dit netværk, at du er startet som selvstændig? Send dem en personlig mail, når du har fået lavet din hjemmeside.

Læs om flere forskellige parametre, der påvirker dit salg og bliv inspireret til nye markedsføringsaktiviteter.

Hold ud, det tager lang tid at blive kendt på markedet - tre gange så lang tid som du forventede.

mvh

Mogens

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

På en kunde som vi er sikre på at få, eller en som bliver sendt videre til f.eks. vores hjemmeside via Google?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mogens,

 

Tak for din indlæg!

Vi overvejer meget kraftigt Google Adwords, og det er helt sikkert noget vi vil kigge nærmere på.

Et godt slogan ville være genialt - vi tænker så det kanger ;-)

Jeg kunne måske godt komme mere ud til mit netværk, en personlig mail er en super god ide!

 

Fra Norge
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 109
Fra  Nordic IQ Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en lidt kedelig flyer - Er bange for at den ryger ud inden de får kigget på det.

Mit forslag er:

1. Som andre har sagt, hav et pris eksempel.

2. bedre flyer design.

3. Henvisning til hjemmeside - Med flere informationer til de som ønsker det.

4. e-mail på eget domain.

For at være ærlig, og helst uden at det skal tages som jeg er grov, så ligner det der en flyer som ledig-per lige har printet ud, for at have noget bedre end a-kassen at give sig til. Tror ihvertfald det er sådan at mange vil se den. 

Smid mig en mail på tommy(a)wiidesign.dk hvis du gerne vil have lidt hjælp med det hele :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Skiltehuset Esbjerg Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joachim,

Hvis du har mulighed for at sætte et banner op ved en trafikeret vej, er det en super måde at blive "kendt" på.

Du kan lave en aftale med et stilladsfirma. Hvis de alligevel har et stillads stående et godt sted, kan du måske få lov til at reklamere på det.

Bannere er blevet meget billige. På vores hjemmeside www.skilte-huset.dk kan du beregne prisen. F.eks. 2 stk på 4 m2 til i alt 961 kr.

Mvh. Morten

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har fået mange gode råd i denne tråd synes jeg, men har lige et par tilføjelser.

Det gik godt første gang du delte flyers ud, men skidt anden gang. Som nogen nævner, skal nogle folk have tilbuddet flere gange før de bider på. Men hvis det er de samme husstande du har delt ud til, kan det også tænkes at markedet er mættet. Måske er der bare ikke flere, der lige pt. har råd eller lyst til at få slebet trappen.

Det KAN også tænkes, at noget udefrakommende har spoleret din reklame. Måske var det lige den uge hvor julekatalogerne kom ud, så din reklame druknede i mængden. Eller måske var tidspunktet forkert. F.eks. har folk meget andet at tænke på op mod jul, ferie osv.

Jeg er enig med dem der siger færre valgmuligheder og pris inkl. moms (det er vist endda lovpligtigt når du henvender dig til private)
Det skal være så nemt som muligt for kunden at træffe valget.

Og så ville en hjemmeside gøre underværker. Dels giver dig lidt ekstra troværdighed, og så kan du også i bunden skrive noget med "Vi sliber også gulve - se mere på www.grevegulv.dk"

Hvis jeg fik den reklame ville jeg måske tænke "Min trappe skal ikke slibes, men hvad mon det koster at få slebet stuen" MEN jeg gider ikke ringe for at få prisen, når jeg kan finde 20 konkurrenter der har en troværdig hjemmeside med pris og information ;-)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)