Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere Juice til Københavner

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vrøgum
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 22
Fra  www.opti-mal.dk Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumbs up til dig, Fashion-Seller. Også min tanke.

Det gør man bare ikke, nederen stil.

Fra Vrøgum
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 22
Fra  www.opti-mal.dk Skrevet kl. 08:32

Nu ved jeg jo ikke hvilket juice-produkt der her tales om, men når jeg køber juice, irriterer det mig, at det er så svært at gennemskue om det er "rigtig juice". Jeg går en lille smule op i hvad jeg hælder i min krop og vil gerne betale lidt ekstra for den gode rene vare, men det er jo ikke bare juice, der har et problem,den vej. Masser af fine råvarer bliver mishandlet og pakket ind i fin emballage for at vildlede konsumenten. Virkelig et problem, som burde få folk op på barrikaderne. Det kan da ikke være rimeligt, at man er nødt til at lave alt fra basic, for at være nogen Lunde sikker på ikke at blive forgiftet.

Bare min mening....

Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:38
Det kan jeg godt forstå og jeg har også derfor planer om at sælge frisk presset 100% frugtjuice.

Jeg har tænkt meget over tilbuddet og takket pænt nej netop fordi jeg har svært ved se hvad det pågældende juice bestod af - det er noget loxx, at det kun bestå af 1/4 frugt og resten Tilsætningsting.... Og alligevel koster det vildt ud af øjene !

Så planen er nu " selv gjodt er vel gjordt"
Som skrevet tidligere har jeg lidt erfaring med sælge frisk presset juice og det vil jeg udvide så jeg ik gøres fra en lille bud.

I kommer til høre nærmere :)
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)