Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mere Juice til Københavner

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Såååååå sket det også for mig :)

Jeg havde længe drømt om sælge juice, eftersom jeg selv drikker juice og sælger frisk presset juice om sommeren.
Jeg har længe importere "Juice", men har ikke haft råd til det, eftersom producenten kun vil sælge stort og så har man brug for Lagerplads mv.

Men heldigvis  er jeg kommet i kontakt med Juice importør i Danmark, som vil hjælpe mig i gang.
Han tilbyder mig Lagerplads og hente en palle juice med hans produkter næste gang.

Men han stiller den betingelse, at jeg ikke må prøve sælge til de skoler og kontiner som allerede sælger til. Det skal siges han sælger til RIGTIGE mange kantiner, cafeer og skoler.

Så hvordan betragter i mine chancer for at komme til sælge ?

Fra Gelsted
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 129
Fra  the goldwhale Skrevet kl. 14:34

For det første - FEDT brugernavn nu du er startet [;-)]

Start med at sælg til dem han ikke sælger til i forvejen. Når du er blevet større og selv har råd til at importere kan du jo altid dér melde fra på hans aftale og køre solo Smile1

Hop ud i det!

Hav en god dag :-)

Konceptudvikling laves bedst hos the goldwhale.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:38

Vil du sælge til private eller erhverv? Det vigtige er i hvert fald, at du får lavet en kontrakt med ham importøren og du får en advokat til at kigge den igennem inden du underskriver!

Men hvis du vil sælge til private, så får du masser af konkurrence i København - men det burde du jo også allerede vide. Jeg synes du skulle prøve, at satse på at sælge denne "juice" til virksomheder i København og private. Lav en abonnementsordning med virksomhederne, hvor der bliver leveret juice til dem hver dag eller hvordan det nu skal sættes op - det samme gør du med private.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 22. Jan 14
Skrevet kl. 18:14

Min målgruppe er både erhverv og private.Jeg havde også tænkt mig at lave abonnementsordning, hvor kunden vil få juicen leveret 1 gang om ugen..1 gang om måned.

Det siger sig selv, at det ikke kan betale sig sælge en kasse med f eks 24 styk af ½ liter juice.Så mening er at sælge min. 3/4 af gangen.
Det lyder meget, utroligt men sandt at det bliver drukket på 2-3 uger .

Som sagt, jeg er i kontakt med en importør i Danmark som allerede sælger juice i Dk. Han vil hjælpe mig igang ved tilbyde mig gratis lagerplads og ´købe´ en Palle til mig.

Jeg fik selvfølig også forklaret, at der er store konkurrenter og fortjenesten er ikke særlig stor i starten og så er det lov og regler.

Jeg ved mange herinde er små virksomheder og noget siger mig de bestemt kunne være interesserede.

Så Meld endelig tilbage om Jeres behov og krav til mig via PB..private besked.Husk det er bare undersøgelse, i binder ikke på noget det.

Jeg vil bare analysere behovet.

Tak for hjælp

Kun kbh området

Tilmeldt 22. Jan 14
Skrevet kl. 00:40
....
Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:44

Hvis det bare er alm. Juice appelsin/æble, og det går jeg ud fra det er, siden du ikke forklarer mere om produktet.

Så drikker vi her i familien højest 1ltr pr uge, og den bliver handlet i den lokale brugs mv.

Jeg kan ikke se et behov for abonnementsordning for private på juice-produkter????

Hvis der er noget jeg har misforstået, så er jeg nok ikke den eneste, og derfor bør du oplyse os uvidende om produktet og dets fantastiske egenskaber - hvis du vil gøre dig håb om salg til os.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 05:22

Hej JK.

Jeg sidder lige og faar en god ide, hvad med Del Monte direkte fra fillipinerne ?

Jeg har en hel del Trading derfra, kunne da godt lige smutte forbe fabrikken og forhoore mig om mulighederne, allerede nu ved jeg at Del Monte har importoore, men hvis vi smider dit Logo paa Daasen kunne der sikkert skabes en aabning for import.

Bare en hurtig tanke da jeg saa dit indlaeg.

Venligst

FNH.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:44

Andreas Nielsen:

Start med at sælg til dem han ikke sælger til i forvejen. Når du er blevet større og selv har råd til at importere kan du jo altid dér melde fra på hans aftale og køre solo Smile1

Det er sku dårlig stil, at stikke en person i ryggen, som gerne vil hjælpe en igang... Hvordan kan du overhovedet foreslå det?

Tilmeldt 22. Jan 14
Skrevet kl. 13:39

Fashion-Seller

Han mener bare, at jeg skal tag imod hjælpen og den dag jeg har styr på tingene og har penge, kan jeg selv starte for alvor.

Grunden til jeg ikke har oplyst hvilken juice der er tale om , er fordi jeg stadig taler med "ham" som  vil hjælpe mig igang.

Tilmeldt 22. Jan 14
Skrevet kl. 22:19
Jeg kan godt se problemet i, hvis private ikke drikke så meget juice, som jeg gik og troede.

Målgruppen begrænses derfor til små kontore, værkesteder mv
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)