Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere sider - en host

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her spørgsmål er sikkert blevet stillet før men jeg kan ikke finde et godt svar (min google-fu er åbenbart ikke god i da).

Jeg har et par forskellige sider som jeg tænkte det ville give mening at køre et sted i stedet for flere forskellige steder. Hvor kan jeg finde en billig host hvor e kan have f.eks. fem forskellige hjemmesider (med fem domæner), men kun et webhotel med en faktura og et login :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 11:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jakob Lauridsen:

Det her spørgsmål er sikkert blevet stillet før men jeg kan ikke finde et godt svar (min google-fu er åbenbart ikke god i da).

Jeg har et par forskellige sider som jeg tænkte det ville give mening at køre et sted i stedet for flere forskellige steder. Hvor kan jeg finde en billig host hvor e kan have f.eks. fem forskellige hjemmesider (med fem domæner), men kun et webhotel med en faktura og et login :)

Hos os kan du have så mange domæner liggende til en fornuftig pris. Du kan tage et kig på vores TrustPilot http://www.trustpilot.dk/review/serverfruit.com og vores pakker https://www.serverfruit.com/webhotel/

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:58

Jakob Lauridsen:

Det kommer an på hvad du bruger domænerne til og hvad du har af krav til support , oppetider med videre. Der er mange udbydere, der tilbyder det jeg umiddeltbart kan se du efterspørger

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 11:59

Er stadig lidt i tvivl..

Jeg skal ikke bare have en side med forskellige domæner (bold.dk og så bolden.dk, bolde.dk og boldene.dk), men fem helt forskellige sider. Kan det stadig klares med en pakke (selvfølgelig skal hvert domænes betales for)?

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:02
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jakob Lauridsen:

Er stadig lidt i tvivl..

Jeg skal ikke bare have en side med forskellige domæner (bold.dk og så bolden.dk, bolde.dk og boldene.dk), men fem helt forskellige sider. Kan det stadig klares med en pakke (selvfølgelig skal hvert domænes betales for)?

Det kan sagtens lade sig gøre. Det kaldes add-on domains.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jakob!

Det du efterspørger er egentligt bare en udbyder hvor du kan have de såkaldte 'addon domains', og disse hosts findes der rigtig mange af!

Jeg kan sagtens give dig en liste på én hel masse hosts som understøtter dette, men det der er endnu vigtigere er, hvad krav har du til din udbyder? Skal prisen være billigt, support være god, skal der være 24/7 support, skal hastigheden være i top, hvad med oppetid?

Hosts findes i mange priser og mange kvaliteter, og det vigtigste er jo at vælge en host der passer bedst til dine behov.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 09:28

Takker for svarene alle sammen, tror jeg har fattet det nu :)

Det jeg skal bruge er en host til et par affiliate sider (+ en blog der trækker 150-500 besøgende dagligt) så prisen er nok det vigtigste lige nu :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:48

Hej Jakob

Nu skal jeg være ærlig at sige at Danhost ikke ligger i den billigste ende af skalaen. Men det er nok nogle af de billigste webhoteller du kan finde, som giver adgang til support både pr. mail og telefon. Selvom det er affiliate-sites du skal lave, vil det være værd at overveje om du vil have den ekstra sikkerhed at du kan ringe til dit hostingfirma. 

Vi hører ofte fra kunder, der ikke kan komme i kontakt med deres udbyder, fordi de aldrig får svar tilbage pr. mail - Og så er der bare ikke andet at gøre end pænt at vente. 

Hvis du beslutter dig for at overveje os, så har vi et webhotel, du selv kan tilpasse til dine behov med diskplads, databaser og domæner. Du kan få et webhotel med 5 forskellige sites, hele 15 GB plads til både hjemmesider og mail samt 10 databaser. 

Og så vil jeg lige snige ind, at vi har gode udtalelser på trustpilot :-)

Hilsen Kathrine,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg bruger Unoeuro til samme formål med stor tilfredshed.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 13:48

Webmaster721:
Jeg bruger Unoeuro til samme formål med stor tilfredshed.

Tak for svaret det er også dem jeg tænker mest på, lige nu er service ikke et vigtigt punkt for mig nemlig, går mine projekter super godt kan man jo altid skifte til en anden host på et tidspunkt.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)