Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan vil jeg undgå A-kassen

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Sagen er den at jeg er færdig med min bachelor inden længe; jeg har min sidste eksamen i morgen den 22. januar. Hvor mange andre blot ville vælge at stille sig i arbejdsløshedskøen, er jeg anderledes. Jeg nægter blot at tage den nemme løsning og se pengene fra a-kassen trille ind på kontoen hver måned, derfor starter jeg mit eget projekt undgå a-kassen. 

Kort sagt går det ud på at jeg vil tjene mine egne penge, koste hvad det vil. Målet er at tjene minimum det samme som jeg kan få fra a-kassen, dvs. 668,- kroner om dagen.

Sådan vil jeg gøre det:
Min primære force består i at skrive, hvad enten det er webtekster, seo-tekster, produkttekster, salgs-mails eller noget helt andet, så er jeg klar.

Dermed ikke sagt at jeg er kræsen, jeg er klar til at lave næsten hvad som helst, det behøver ikke kun at være tekstforfatning, det kunne fx være copy-paste arbejde, lave research på nye kunder eller noget helt tredje. Hvis du har brug for en hjælpende hånd, så sig til.  

Min tilgang til en opgave:
Jeg vil yde det bedste hver gang, hvilket betyder at når jeg skriver tekster så skriver jeg dem til mennesker, og ikke blot en sludder for en sladder. Er det et emne jeg ikke kender, så laver jeg research på det før jeg sætter mig til at skrive teksten.

Min tilgang gør naturligvis at jeg ikke skriver de billigste tekster, men jeg lover at dem jeg skriver er af en super kvalitet og rent faktisk giver mening for læseren.

Du kan se en længere tekst jeg har skrevet om privat skifte her

Skal jeg skrive 2 gratis tekster til dig?
For at skyde det hele i gang, og for at overbevise dig om at jeg kan skrive dine tekster, hiver jeg en uge ud af kalenderen, hvor jeg arbejder gratis. I den uge giver jeg dig 2 tekster kvit og frit, eneste betingelse er at jeg må bruge dem som en reference i fremtiden, hvis jeg skulle få lyst.
De 2 tekster er på hver 400 ord, ugen jeg skriver i er fra den 23. januar til den 31. januar.

Pris:
Når den første uge er overstået, vil mine priser være:
Tekst på 300 ord: 90,- svarende til 30 øre/ord
Tekst på 400 ord: 100,- svarende til 25 øre/ord
Tekst på 500 ord: 135,- svarende til 27 øre/ord
Tekst på 600 ord: 175,- svarende til 29,2 øre/ord

Forklaring på mine priser: som sagt bruger jeg tid på at lave research, min erfaring viser mig at jeg skal bruge den samme tid på en tekst på 300 ord og en tekst på 400 ord, derfor er prisen næste den samme. Hvis jeg skal skrive mere end 400 ord skal jeg bruge mere tid på både at skrive og lave research.
Som udgangspunkt gælder disse priser indtil 1. marts, hvor efter jeg vil evaluere på den måned der er gået.
Hvis du har brug for kortere tekster, til fx produktbeskrivelser, er du velkommen til at hive fat i mig, så finder vi en fornuftig pris på det.  

Hvis du er interesseret, så send mig endelig en PB, eller en mail på morten@yeb.dk

De bedste hilsner
Morten

Fra Hvidovre
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 47
Fra  Meteko Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Skriver du også "breve" (ikke kæreste breve!) henvendt til personer man gerne vil i tale med og præsentere sit produkt og sig selv?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten! Super spændende projekt du har gang i! Held og lykke med at undgå A-kassen Yes

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har i Agera tidligere brugt Morten til at skrive tekster og han får store anbefalinger herfra!

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Malling:

Hej Morten,

Skriver du også "breve" (ikke kæreste breve!) henvendt til personer man gerne vil i tale med og præsentere sit produkt og sig selv?

Hej Søren 

Jeg har ingen erfaring med at skrive breve, kun i at skrive salgsmails, men send mig en mail med dine ønsker, og jeg skal med glæde komme med en tekst som du måske kan bruge. 

De bedste hilsner
Morten 

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, super fedt du gør det.
Jeg vil gerne have dig til at skrive lidt for mig, du må gerne bruge det dom ref. Og jeg tænkte jeg kunne booke dig en fag, så kunne du skrive artikler for 700 kr på en uge. Kunne det være noget

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

stilou:

Hej, super fedt du gør det.
Jeg vil gerne have dig til at skrive lidt for mig, du må gerne bruge det dom ref. Og jeg tænkte jeg kunne booke dig en fag, så kunne du skrive artikler for 700 kr på en uge. Kunne det være noget

Vi kan sagtens finde ud af at jeg sætter mig en hel dag og skriver tekster til dig, det kan vi sikkert finde en god pris på. 
Jeg er ikke helt med på hvad du mener når du skriver 700 kroner på en uge, mit mål er lige under 700 kroner pr dag, og naturligvis gerne mere end det, hvis det er muligt. 

De bedste hilsner
Morten 

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Respekt! Jeg håber bestemt det lykkedes for dig. Og selvom dagpenge (og andre offentlige ydelser) ikke er alverden kan det faktisk være særdeles svært, som ny selvstændig, at tjene bare noget der ligner. Men det er en helt anden snak.

Jeg sender dig en PM.

Mvh.

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 126
Fra  SuperEvent ApS Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten - godt initiativ!

Jeg kunne godt bruge nogen tekster til vores BLOG:
http://blog.superevent.dk/

Det vil være fint med et par prøve-tekster fra dig og hvis de viser sig, at være gode, så kan vi tage dialogen om et løbende samarbejde omkring blogindlæg til vores blog.

Har du overvejen hvordan du skal afregnes?
Kan du sende en faktura eller skal det køre ind over et lønsystem

Det vil være fint, hvis du har mulighed for at skrive 2 prøvetekster til mig som blogindlæg omkring hhv. Blå Mandag og Fodboldafslutning, gerne optimeret til SEO.

VH
Palle 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

Tillykke med din bachelorgrad.

Vi vil gerne have dig på holdet hos Tekstspot.
Vi giver godt nok vores skribenter lidt mere end det, du lægger op til, men det overlever du nok.
Hvis du er kvik og dygtig - og det tror jeg, du er - kan du få mange opgaver.
Vi har intet imod, at du har dine egne kunder ved siden af, så længe du ikke stjæler vores.

Morten Rasmussen:
Forklaring på mine priser:
 

Lad være med at forklare dine priser ud fra dit eget synspunkt.
Forklar dem ud fra din kundes synspunkt: Mine priser koster noget, men de har højere værdi for dig - derfor gør du en god handel.

Send mig en mail på kontakt@tekstspot.dk - så skal du få vores introduktionsmail, som uddyber alle betingelserne.

Venlig hilsen

Hans

 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)