Jeg lancerer min webshop i løbet af en uge, og derfor ville det være rart hvis jeg kunne få lidt feedback på min nuværende version af webshoppen, så små fejl jeg har overset kan laves om inden lanceringen!
Målgruppen er kvinder på 21-50 år. Betalingssystemet tillader ikke at man indtaster sine kortoplysninger, men ellers virker alt. Håber i vil komme med feedback!
Som tak for hjælpen smider jeg min egen personlige mail på jeres nyhedsbrev.
Få ændret dit telefon nr. nederst på siden. Det er muligt at det er nemt at huske ved at du deler det op. Men lad os være ærlige. Hvor mange har brug for at huske på dit telefon nr? Det ser mere rodet ud, end det gavner.
Du mangler nogle CTA-knapper.
Det var lige det jeg kunne se ved at skimte over din side. Håber du kunne bruge det til noget :)
På forsiden mangler der. Smid en på hver produkt med teksten "Læg i kurv" eller hvad du nu vil skrive.
Derudover undrede jeg mig lidt over "Køb for min. 500,- og få fri fragt". - Er der faktisk nogle der køber for over 500,- bind/tamponer på en gang? Sæt dit fri fragt realistisk. Køb 3, få fri fragt eller lign. Havde dine varer nu kostet 100-200,- så ville Køb for 500,- være realistisk - Men jeg kan selvfølgelig tage fejl af bind/tampon markedet.
På forsiden mangler der. Smid en på hver produkt med teksten "Læg i kurv" eller hvad du nu vil skrive.
Det er meningen at folk skal købe flere pakker og ikke kun én pakke. Vil du så også have man kan vælge antal + læg i kurv knap på forside?
CoolSlips.dk - Marc:
Derudover undrede jeg mig lidt over "Køb for min. 500,- og få fri fragt". - Er der faktisk nogle der køber for over 500,- bind/tamponer på en gang? Sæt dit fri fragt realistisk. Køb 3, få fri fragt eller lign. Havde dine varer nu kostet 100-200,- så ville Køb for 500,- være realistisk - Men jeg kan selvfølgelig tage fejl af bind/tampon markedet.
Igen er det meningen at folk køber flere pakker. 500kr er det realistiske for mig, så derfor er den der. Når folk køber et "lager" ind bliver det hurtigt dyrt. Det kan ikke betale sig hvis folk kun køber én pakke
REDIGERET: Senere bliver der mange flere kategorier, hårfarve, shampoo og meget andet.
Igen er det meningen at folk køber flere pakker. 500kr er det realistiske for mig, så derfor er den der. Når folk køber et "lager" ind bliver det hurtigt dyrt. Det kan ikke betale sig hvis folk kun køber én pakke
REDIGERET: Senere bliver der mange flere kategorier, hårfarve, shampoo og meget andet.
Jeg tror du skal passe på med at finde på løsninger der er det "realistiske for dig", for hvis jeg var kunde - og kvinde - så ville jeg uden tvivl synes at 500 kr. er for stort et beløb, og så længe jeg ikke kan få fri fragt så vil jeg have svært ved at se en fordel i at benytte din webshop. Især fordi en vare som hygiejnebind, tamponer m.m. typisk er sådanne varer der er på tilbud løbende. Se blot her: https://etilbudsavis.dk/search/libresse/ Og det er bare Libresse. Så kommer Tena og OB udover.
Men altså, du har jo selvfølgelig bedst føling med hvad der virker og hvad der ikke virker :-) Men hvis jeg må komme med et forslag, kunne det så være en idé at lave det som en abonnementsordning - hvor man eksempelvis betaler 100 kr. om måneden, og så får man tilsendt alle de hygiejneprodukter man selv vælger?
Det er lige lidt tanker herfra :-) Siden er superflot!
Men hvis jeg må komme med et forslag, kunne det så være en idé at lave det som en abonnementsordning - hvor man eksempelvis betaler 100 kr. om måneden, og så får man tilsendt alle de hygiejneprodukter man selv vælger?