Hej Amino! Jeg har i lidt tid gået og arbejdet på en helt ny side, der beskriver hvordan du kan tjene- og spare penge. Jeg er nu nået frem til et nogenlunde resultat, som jeg selv mener er til at stå inde for. Jeg har indtil videre skrevet 4 artikler, men jeg regner med at komme med en del flere, her i de kommende dage. Jeg håber dog, at i stadigvæk kan få et nogenlunde billede af ideén bag siden. Siden er som sådan ikke særligt avanceret, da den er bygget i Wordpress. Dog er jeg stadigvæk ret tilfreds med den. Men hvad synes du? Jeg vil meget gerne have din mening omkring siden! Mange tak på forhånd! |
Det ser ud til, at du allerede er godt i gang med artiklerne, hvilket du selvfølgelig bare skal fortsætte med, så du får fyldt noget content på bloggen.
Hvis du vil høre min helt ærlige mening, så ser siden rigtig fin ud, men det undre mig, at menuen er i venstre side. Jeg overser den simpelthen for let, da det er mere normalt at menuen er placeret i højre side på blogs. Det positive er selvfølgeligt, at du skaber mere fokus på selve artiklerne, men jeg synes faktisk det var lidt svært at finde rundt i med menuen i venstre side. Måske er problemet dog slet ikke, at menuen er i venstre side, men simpelthen at hele siden er placeret i venstre side, hvilket skaber et enormt gråt område til højre: http://i.imgur.com/eYovV73.png
Nu er det hele jo lavet i Wordpress, som du siger, og du skal slet ikke tage det med designet så tungt - jeg følte bare lige, at jeg ville nævne det.
Mit sidste fif er, at du burde begynde at inddele dine artikler i lidt flere forskellige kategorier. Lige nu har du kun en kategori, som hedder "Tjen penge". Det ville være mere overskueligt, hvis der nu var én der hed f.eks.: "Tjen penge på nettet", og en anden der f.eks. hed "Tjen penge på affiliate", eller "Tjen penge på din bil" osv. Jeg tror at det vil gøre det lettere for dig i fremtiden, hvis du allerede nu begynder at inddele artiklerne lidt mere :)
Alt i alt synes jeg dog, at det er en fin lille blog du er ved at få stablet på benene, og jeg ønsker dig held og lykke!