Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Genialt forretningskoncept - og handelsportal!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om der er nogen af Jer der er faldet over portalen http://www.dubli.com/9735, det er en ny og genial handelsportal der er opstartet af danskere, og nu ser ud til at blive den førende på det internationale marked, allerede nu er den, som man kan se, helt fremme i skoene i Tyskland.

Hvis der er nogen der kunne være interesseret i at høre mere om forretningsidéen bag konceptet, så kan jeg henvise til: http://www.dublinetwork.com/9735, samt at kontakte mig, idet jeg kan formidle en online demo en aften, det tager ca. 45 minutter.

Send mig evt. en besked, så skal jeg sørge for at bringe kontakten videre til ham der har introduceret mig for det, i kan også se kontaktinfo herpå på førnævnte link

Konceptet er genialt!

Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 13:54

der er nok 100 andre som har prøvet og få andre til og købe gennem dubli..

Virker bare ikke... det er jo lidt ala et pyramidesystem, og det holder jo mange gange ikke

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 18:19

Rasmus Djernæs Nielsen:

der er nok 100 andre som har prøvet og få andre til og købe gennem dubli..

Ha ha, ja det er så morsomt med de der uskyldige indlæg. Som iøvrigt bør flyttes til MLM (Multi-level Marketing, Network Marketing)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 19:15

kan du forklare mig her, hvad det geniale består i?

eller har du blot lavet indlægget for at man skal klikke sig ind på din side?

Og hvad er din egen andel i det projekt?

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 19:18

Han tjener blot en lille slat penge på at du klikker på hans link... Cool

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 19:38

he he... man trækker altid på smilebåndet når det sker... gad vide om nogen hopper på det... ?!

altså hopper på uden at vide at det er et affiliate link... (eller reference link om man vil)... konceptet i Dubli skal jeg ikke kunne svare på om er noget man kan "hoppe" på... det forventer jo trods alt at slå ebay af banen ;-) ! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:37

Det geniale er som sådan ikke at i kloikker videre til linket, for så vidt jeg er orienteret så får "ejeren" af linket ikke provenu heraf, jeg havde bare ikke fået mit eget link på det tidspunkt - men mente bare at konceptet var fedt nok til at skrive om her.

Det er ikke pyramidespil, der er en handelsportal med referralret, et pyramidespil der tjener man på alle led der tilmelder sig nedefter, det gør man ikke her, her får man kun for det led der er under ens referrals, så der er en stor forskel.

Men det er korrekt at DubLi står til at slå ebay af banen, og har allerede rimeligt store investorer bag. Men endnu engang, klik på linket og se det for Jer selv.

Om det skulle hav været under MLM det skal jeg ikke kunne afgøre, jeg troede ikke det faldt derind under, idet de kører samme koncept som QXL ambassadørprogram, og det kan man vist ikke kalde MLM, kan man?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)