Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO optimering af produkt undersider i webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg sidder og roder lidt med en webshop og har et seo spørgsmål. Hvor meget tekst skal der til under produktbeskrivelsen for optimal seo? Hvis der findes en regel for det 

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 13:53

Hej Henrik, 

Det er et meget svært spørgsmål at svare på. Det kommer an på mange ting. Halfdan har dog skrevet et super indlæg på hans blog, som jeg helt sikkert kan anbefale dig at læse. Du kan læse indlægget her

Jeg håber det hjælper på det,

Mvh Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 14:03

Det afhænger også lidt af, om det er et produkt med mange forskellige varianter, eller 100 % unikt - Naturligvis er Google glad for meget indhold, men der skal jo også være fornuftig struktur på det, og den varierer hvis produktet f.eks. skal have undersider til "hvér farve" eller andet.

Håber det hjælper lidt. :)

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 14:12

Har kigget lidt i halfdans indlæg, han nævner minimum 100 ord, jeg kan se jeg har et stykke arbejde her :-)

Men samtidig er jeg ret sikker på det er en "billig" måde at lave noget seo på så det er nok bare med at komme igang

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)