Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino er "gratis" for virksomheder

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47159
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

R-M:
Husk at nævne Dineros version kun er en midlertidig gratis udgave. Du får jo lov til at betale når du omsætter for 1 mio. Så mere gratis er den altså heller ikke
korrekt, MEN - netop den første mio er for mange den svære hurdle og der hvor man vil være UDEN faste omkostninger. Derefter går det lidt lettere OG man får så bilag i skyen og de andre ting, eller kan skifte over i noget andet igen

Det er godt for rigtigt mange, at der er 1 mio oms grænse gratis, det er helt sikkert

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:17
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

R-M:

^ Husk at nævne Dineros version kun er en midlertidig gratis udgave. Du får jo lov til at betale når du omsætter for 1 mio. Så mere gratis er den altså heller ikke.

Jeg vil tro at 95 % af Dinero's brugere, er fint tilfredse med det Dinero kan i gratisversionen og der vil for mange gå lang tid før de behøver at betale.
Det vil være dejligt at give endnu mere væk, men lige nu skal vi omsætte 250.000 kr. om måneden for at drive Dinero, da vi sidder 6 mand + mig (Og jeg får ikke en krone), har udgifter til hosting, husleje og alt det andet og så meget omsætter vi ikke endnu ;-)
Så når folk får behov ud over begynderstadiet, vil jeg tro de fleste kan finde 97 kr. / md og være med til at betale udgifterne.
Der er ikke noget jeg heller ville, end at forære endnu mere væk, men så mange penge har jeg ikke og vi får ikke en krone i tilskud fra stat eller andet.

De bedste hilsner

Martin

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg mener mit regnskabs program tilbage i 1987 kostede en arm og lidt af krumtappen, hvor ville jeg ha' været glad hvis Thorbogs Dinero havde været tilgængelig dengang også selvom jeg omsatte for mere end en million !

Og de 97 kroner burde man kunne finde ellers skal man sgu nok se sig om efter et aflønnet arbejde.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 17:14

Det er også helt fint at tilbyde en begrænset gratis udgave - man kan jo ikke bede om mere når det er graits. Og selvfølgelig skal der være en gulerod (flere features) ved at købe den betalte udgave, forretningen skal jo også køre. Men mit indlæg var min personlige holdning og oplevelse af Dinero.

Jeg troede (og ja, jeg burde jo have læst specs igennem før jeg signede op) at alle betalte funktioner var gratis indtil man havde omsat for 1 mio. kr. For sådan en som mig, som ikke ejer et eneste stykke a4 papir på mit kontor, men har ALT digitalt, er den gratis udgave pænt meget ubrugelig når man ikke kan uploade bilag - og derfor skiftede jeg heller ikke over til pro version af Dinero når jeg i forvejen betaler mindre hos BB.

Mere er der ikke i den.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 17:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg kommer også lige med mit synspunkt, som nok nogen ikke vil synes om.

Jeg synes overhovedet ikke man kan tillade sig, at nedgøre amino, bare fordi der er nogen betalte features og ligesom trådstarter siger, at hvis der var en anden portal ville den vinde, fordi han ikke kan ligge et jobopslag op helt gratis.

Man får gratis sparring, et hav af spændende gratis videoer, super gode netværksmuligheder, som ude i den virkelig verden ville koste en formue og ikke altid så tilgængelige og ydermere kan man ligge opgaver op der skal løses og få en masse kvalificeret bud og lidt for en hver smag.

stiller mig lidt uforstående overfor, at det kan komme bag på nogen herinde at nogen ting koster penge, da man må formode de fleste på amino, er folk der selv driver en forretning eller overvejer at starte en og derfor ved at det vigtige for at hjulene kører rundt er PENGE.

med hensyn til Dinero (ja nu hvor jeg er igang) - så vil jeg give BÆRBAR.COM fuldstændig ret, her er en gylden mulighed for at få et topmoderne regnskabsprogram til 0 kr. Indtil en omsætning på 1 mio. - At man så skal betale for det efter eller for ekstra features... JA selvfølgelig skal man da det, sådan er det med alt, de fleste køre bare med en prøve periode i 14 eller 30 dage og så er det betal eller forsvind.

Skal ikke forstås som en sur mail, men istedet at man nogen gange skal se tingene i et større perspektiv. For det meste er der en grund til, at tingene er som de er.

God dag til jer alle sammen.

mvh.

jonas

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 17:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

topprospect:
Man får gratis sparring, en hav af spændende gratis videoer, super gode netværksmuligheder, som ude i den virkelig verden ville koste en formue

Hej Jonas

Amino ER den virkelige verden år 2014.

Viden er gratis - ekstra viden koster.
Service er gratis - ekstra service koster.

Den forretningsmodel vinder større og større indpas - Martin T har bare opdaget det før så mange andre.

Hans 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 14:04

Så taler vi samme sprog, Hans :-) 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:07

topprospect: