korrekt, MEN - netop den første mio er for mange den svære hurdle og der hvor man vil være UDEN faste omkostninger. Derefter går det lidt lettere OG man får så bilag i skyen og de andre ting, eller kan skifte over i noget andet igen Det er godt for rigtigt mange, at der er 1 mio oms grænse gratis, det er helt sikkert vh |
R-M:^ Husk at nævne Dineros version kun er en midlertidig gratis udgave. Du får jo lov til at betale når du omsætter for 1 mio. Så mere gratis er den altså heller ikke.
Jeg vil tro at 95 % af Dinero's brugere, er fint tilfredse med det Dinero kan i gratisversionen og der vil for mange gå lang tid før de behøver at betale.
Det vil være dejligt at give endnu mere væk, men lige nu skal vi omsætte 250.000 kr. om måneden for at drive Dinero, da vi sidder 6 mand + mig (Og jeg får ikke en krone), har udgifter til hosting, husleje og alt det andet og så meget omsætter vi ikke endnu ;-)
Så når folk får behov ud over begynderstadiet, vil jeg tro de fleste kan finde 97 kr. / md og være med til at betale udgifterne.
Der er ikke noget jeg heller ville, end at forære endnu mere væk, men så mange penge har jeg ikke og vi får ikke en krone i tilskud fra stat eller andet.
De bedste hilsner
Martin