Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp. Mit mailprogram (one.com) går amok!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit mailprogram (one.com) er gået helt amok. Jeg modtager hver mail 14 gange - desuden har jeg fået et hav af e-mails om, at min e-mail ikke kunne leveres. Jeg tror, jeg selv er kommet til at trykke på noget, men hvad og hvordan man stopper mail-helvedet, aner jeg ikke. Supporten aner det heller ikke. Er der et one,com-geni til stede??

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 09:11

Dit e-mail program på computeren hedder ? Hvor du på dette e-mail program har en one.com mail konto?

Eller tilgår du dine e-mails på deres webmail? Altså hvor du går til deres hjemmeside og derfra logger på deres webmail?

Kim

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 09:23

Ja, det er en webmail. 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 09:35

Flere af mine bekendte har oplevet problemer med one.com siden i går...

Så det kan tyde på et one.com-problem

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 10:06

Hej Louise

Står der noget specielt i de mails du får (tænker på dem du får, omkring at de ikke kan leveres)
Og er der forskel på de 14 mails du får, eller er det præcis samme tekst, emnefelt osv? :)

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 10:39

one.com er igang med at migrere netop deres webmail til en ny, egenudviklet løsning. Det kan være det som giver problemerne (i hvilket tilfælde det så ikke er den bedste reklame for dem :))

har selv 2 webhoteller hos one.com, men har ikke oplevet nogle problemer. Jeg ville ringe/chatte med supporten, og oplyse dem om problemet. Er næsten sikker på det er et problem i forbindelse med migreringen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)